Start > Körkortsforum > ~Hur är frågorna utformade?~

~Hur är frågorna utformade?~

Nils 2012-06-28 16:32 ! Citera #
Halloj! 2 veckor kvar innan uppkörning (typ), och nu börjar nervositeten sätta igång på riktigt. Funderar på att skaffa en månads inloggning på körkortonline, men vill veta först hur det är med utformningen på det riktiga teoriprovet. är det 1X2 frågor, eller typ, måste man skriva svar själv, eller hur fungerar det? Är det som test-frågorna man kan få här?

Tacksam för svar :)
livsmedelsk 2012-06-28 17:35 ! Citera #
DU får oftast 4 olika svarsaltenativ och det är endast 1 som är rätt.
så det är precis som på denna sidan.( du ska inte skriva något utan de är precis som denna sidan)
Gäst 2012-06-29 10:26 ! Citera #
Nils
Halloj! 2 veckor kvar innan uppkörning (typ), och nu börjar nervositeten sätta igång på riktigt. Funderar på att skaffa en månads inloggning på körkortonline, men vill veta först hur det är med utformningen på det riktiga teoriprovet. är det 1X2 frågor, eller typ, måste man skriva svar själv, eller hur fungerar det? Är det som test-frågorna man kan få här?

Tacksam för svar :)

Frågorna här fungerar precis som på teoriprovet. Tycker absolut att du ska köpa frågorna här. Jag hade väldigt stor nytta av dem. Upplägget är precis som på trafikverkets prov, så med ordentligt pluggande i teoribok + de testerna som finns här så kände jag mig väldigt väl förbered för provet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor