Start > Körkortsforum > Kuggad i Halmstad, prova ledig…

Kuggad i Halmstad, prova ledig tid i Växsjö istället?

viclin 2012-06-25 19:54 ! Citera #
Hejsan!

Har idag kuggat uppkörningen för femte gången i Halmstad. Är jättebesviken såklart, då körskolan inte tycker jag behöver ta fler lektioner men jag är också helt införstådd med varför jag blivit kuggad. Så nu ska jag upp på hästen igen!

I dessa tider är det lååång väntetid på uppkörningar i Halmstad, speciellt med körskolan så därför har jag nu bokat körprov som privatist i Växsjö på fredag. Nu är min fråga... Är detta dumt? Ska jag vänta och försöka i Halmstad igen, men då få göra om teoriprovet med mera... Vill verkligen åt körkortet nu, och jag är duktig men det blir en helt ny stad och helt ny bil. Självklart ska man klara av att köra alla bilar och i alla miljöer, men det blir helt klart svårare. Vad tycker ni? Någon som har erfarenhet?
n0name 2012-06-27 21:34 ! Citera #
Hej,
Jag är från Malmö och kuggade med körskolan första gången, sedan tog jag mig till Stockholm (där jag har familj) och körde upp som privatist, ny stad ny bil och kugga igen. Sedan drog jag iväg med en kompis till Uppsala och gjorde ytterligare två uppkörningar och kugga bägge. Förlora hoppet och höll på ge upp. Jag fråga mig själv VARFÖR har min körskola släppt iväg mig och tyckt jag är redo när jag klart och tydligt inte är det. Varje uppkörning var det något nytt som inte höll, idag valde jag att köra upp Olofström (blekinge) och jag blev godkänd!! Så ge inte upp och var inte rädd för att misslyckas. Det handlar helt o hållet om inspektören, de går emot varandra o säger helt olika saker det handlar bara om att hitta rätt som tycker det du gör är rätt ;) SÅ GE INTE UPPPP!!!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 21:08
4
I går 18:45
4
I går 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo