Hej !
Var gjorde ni er uppkörning, vilken stad/städer, berätta gärna om era erfarenheter, vad ni fick för bemötande och om ni klarade uppkörningen?
Hur många gånger gjorde ni körprovet/teoriprovet?
Vilken inspektör hade ni?
Körde ni som privatist eller via trafikskola?
Jag gjorde både mitt teoriprov och körprov i Södertälje nu i veckan, klarade teorin med en hårsmån på 53/65
medans körprovet gick helt prickfritt. Så man klarade allt på första försöket. Jag tycker att teorin var den värsta biten, själva körningen är ju bus enkel. Jag hade en jätte trevlig inspektör med mig, han bad mig först göra en snabb yttreinspektion(titta däcken, lampor, visa lite vart det viktigaste sitter under motorhyven) och sedan en jätte snabb innreinspetion, sen när vi väl var på väg så sa han att du får åka vart du vill. Så jag åkte runt lite överallt i Södertälje och vi satt och pratade om allt möjligt, det var som att ha en kompis med sig
Jag använde mig helt av en körskola, har inte kört något i privat innan då dom flesta inte hade tid efter att dom kommit hem från jobben. Allt som allt tog det 4 månader att gå från att köpa körkortsboken till att ha körkortet i handen