Start > Körkortsforum > KLARA AV TEORIN? (51)

KLARA AV TEORIN? (51)

nona 2012-06-07 14:36 ! Citera #
Hur klarar man av den jävla teorin. vafan gjorde provet idag och fick 51 !!! JÄVLA SKIIIIIT alltså allt som kan komma finns inte i körkortsboken var fan ska man hitta allt skit dom hämtar på provet? och då menar jag inte träningsfrågor utan mer utav körkortsbokens form? tack! jävla skiiiiiiiit
inspektörn 2012-06-07 19:59 ! Citera #
Läs kursplanen och följ den!
Gäst 2012-06-08 11:54 ! Citera #
nona
Hur klarar man av den jävla teorin. vafan gjorde provet idag och fick 51 !!! JÄVLA SKIIIIIT alltså allt som kan komma finns inte i körkortsboken var fan ska man hitta allt skit dom hämtar på provet? och då menar jag inte träningsfrågor utan mer utav körkortsbokens form? tack! jävla skiiiiiiiit

Svårt att veta var man ska hitta ”all skit dom hämtar på provet”, när man inte vad de har frågat dig om. Så vad var det för frågor du fick på provet, som du inte kunde svara på för att du inte har hittat svaret i boken?
Mirz 2012-06-26 14:52 ! Citera #
Man kan såklart inte förvänta sig att allt som finns på provet finns i boken. Det är väl därför det finns många olika böcker och flera olika datorprogram som man kan använda sig utav. Samtidigt kan du använda dig utav körkortonline.se. Det finns alltså flera olika alternativ att välja bland. Samtidigt tror jag att du genom boken inte kan svara på alla frågor rakt av. Jag tror det krävs lite funderingar och egna resonemang som man själv måste göra med boken i åtanke.

MVH
kimberlypetra 2012-07-19 13:44 ! Citera #
Till inspektörn:

Vart kan man hitta kursplanen? Visste inte ens att det fanns någon
inspektörn 2012-07-19 19:06 ! Citera #
Kimberlypetra!
www.korkortsportalen.se/upload/bibliotek/informationsblad/090605_handbok_kursplan_B.pdf
Hoppas länken fungerar!
Det är den här kursplanen som ligger till grund för uppkörningarna.
Har man inte sett kursplanen så, ja, då är det lite knepigare att ta körkort!
Gäst 2012-07-20 15:58 ! Citera #
inspektörn
kimberlypetra!
www.korkortsportalen.se/upload/bibliotek/informationsblad/090605_handbok_kursplan_B.pdf
Hoppas länken fungerar!
Det är den här kursplanen som ligger till grund för uppkörningarna.
Har man inte sett kursplanen så, ja, då är det lite knepigare att ta körkort!

En liten bit kvar till körkortet för mig men man tackar för länken!
Skummat igenom den nu, och blir definitivt att läsa igenom ordentligt innan uppkörningen :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor