Osäker om provet
Jag är osäker på om jag klarar teoriprovet, tror inte jag gör det. Är på för dåligt humör, pga privata skäl och jag vet inte.. Tror inte jag kommer åka till västerås med klart huvud.. Jag ska göra provet i västerås och bor i sthlm..
Jag har varit såååå naaiiv.. Att jag aldrig testade Muntligt prov.. Visst det är längre väntetider men jag borde ha testat någon gång.. Och min trafikskola borde rekommenderat det för längesedan.. Jag har inte direkt läs och svårigheter men muntligt kan vara lättare ändå.. Jag har koncentrationsproblem dock..
Tråkigt att läsa att du har privata problem, detta kanske låter lite dumt, men om du känner själv att du inte kan plugga ordentligt och komma till provet fullt motiverad så kanske du borde lösa dina privata problem först innan du fokuserar på körkortet. Kan tänka mig att det inte kan vara lätt att må dåligt och samtidigt känna press på sig att man MÅSTE klara teoriskrivningen... Lycka till min vän!
Jag är så sur på mig själv bara för att jag kuggade uppkörningen varenda gång jag kuggade teorin.. Och jag är så sur på mig själv för att jag aldrig testade muntligt prov.. All mitt slit i 2 års tid har gått i onödan om jag kuggar imorgon..
Jag kommer verkligen bli förstörd om jag kuggar. Så mycket slit, så mycket tid, så mycket som ja offrat, så mycket jag bråkat med folk och skitit i annat för att klara det här.. Ooh jag kommer ha vääldigt svårt att gå vidare i mitt liv.. Snart kanske jag ska börja jobba utanför sthlm också och då är körkort ett måste. Om jag inte klarar nu denna gång kommer jag inte orka börja om för ja mååste jobba!
Killer!
FOKUSERA FÖR I HELVETE!!!!!!
Jag kommer och nitar dig annars!
50 minuters total fokusering! Inga tankar om framtiden!
Nuet och inget annat!
Tro på dig själv!
Var effektiv!
Det finns inga negativa saker , bara positiva!
Kom ihåg att jag TROR på dig!
Senaste foruminläggen
Rubrik