Start > Körkortsforum > Vilka bilar finns att köra upp…

Vilka bilar finns att köra upp med i Jakobsberg?

Jecko 2012-06-02 13:11 ! Citera #
Jag ska köra upp i Jakobsberg inom kort, och undrar vad dom har för bilar att köra upp med? Jag vill inte låna bilskolans bil som jag övningskört med då det kostar typ 1500.. Har läst nåntsans att de bara kostar några hundralappar att köra upp annars men hittar ingen direkt info om det? Nån som vet?!

Ska köra upp med automat förresten!
Gäst 2012-06-02 13:28 ! Citera #
I Eskilstuna, Jönköping, Sollentuna och Örebro har Trafikverket automatväxlade bilar som du kan låna mot en avgift om du ska ta körkort med villkor automat.

korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/personbil/Forarprov/--Fordon/
Gäst 2012-06-02 13:52 ! Citera #
Aha ajdå, då blir det sollentuna skulle jag tro.. Men de betyder asså att om jag kör med deras bil så kostar det endast 400 kr?
Gäst 2012-06-05 14:18 ! Citera #
Jecko
Jag ska köra upp i Jakobsberg inom kort, och undrar vad dom har för bilar att köra upp med? Jag vill inte låna bilskolans bil som jag övningskört med då det kostar typ 1500.. Har läst nåntsans att de bara kostar några hundralappar att köra upp annars men hittar ingen direkt info om det? Nån som vet?!

Ska köra upp med automat förresten!

Jag kör också med automat, jag får låna automatbil via skola om det finns möjlighet. Jag tycker ändå att fler ställen borde ha automatbilar.
Om det inte finns bil här där jag ska köra upp så måste jag nog ta Västerås....där jag aldrig kört förr....
Gäst 2012-06-06 18:11 ! Citera #
Gäst
Aha ajdå, då blir det sollentuna skulle jag tro.. Men de betyder asså att om jag kör med deras bil så kostar det endast 400 kr?

Det kostar 400kr att låna bilen.
Du måste ändå betala 700kr för uppkörningen.
Alltså kostar det 1100 totalt att köra upp med trafikverkets bil.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
3
I dag 09:43
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo