Start > Körkortsforum > Snart kostat över 25 tusen det…

Snart kostat över 25 tusen det här.

Gäst 2012-05-30 15:19 ! Citera #
Men det är det värt. Klarat teoriprovet till slut efter 3 försök, nu uppkörningen kvar. Hoppas jag får en snäll inspektör. Inspektörerna här i stan är inte så gladlynta av sig och kuggstatistiken är hög. 3:e uppkörningsförsöket nu igen snart då.

Prislapp hittils med teorilektioner, uppkörningar, prov, lån av bil till uppkörning = runt 25.000, kan vara mer...
Gäst 2012-05-30 18:53 ! Citera #
Hej, Kör du bara genom körskola?
Gäst 2012-06-01 10:48 ! Citera #
ab83
Men det är det värt. Klarat teoriprovet till slut efter 3 försök, nu uppkörningen kvar. Hoppas jag får en snäll inspektör. Inspektörerna här i stan är inte så gladlynta av sig och kuggstatistiken är hög. 3:e uppkörningsförsöket nu igen snart då.

Prislapp hittils med teorilektioner, uppkörningar, prov, lån av bil till uppkörning = runt 25.000, kan vara mer...


Om kuggstatistiken är hög där du ska köra upp så är det förmodligen för att många har kört upp för tidigt. Om du kan hantera fordonet och trafiken på ett trafiksäkert sätt så klarar du uppkörningen ;)
Gäst 2012-06-01 11:58 ! Citera #
M.R
Hej, Kör du bara genom körskola?


Hej, jo jag kör bara med trafikskola.
GabrielZ 2012-06-27 03:05 ! Citera #
Du är för nervös verkar det som, släpp nervositeten och tänk att det är vilken passagerare som helst som sitter med dig. Bry dig inte om vad du spenderat utan tänk att du inte ska spendera mer, använd dig utav kunskapen du fått ut av teorin och trafikskolan och tänk att du inte betalat 25 tusen i förjäves
Anno 2012-07-03 18:16 ! Citera #
Först och främst du är inte ensam om att vara nervös inför uppkörningen, men vissa är mer nervösa än andra.

om du är nervös så tipsar jag att du förbereder kropp och sinne ordentligt innan.
dagen innan sov tidigt så du är utvilad.
ät en ordentlig fruktkost!
planera din dag så du har gott om tid på dig så du inte behöver stressa till bussen eller uppkörningen.
försök se det som en körning på körskolan och att det är inte hela världen om du gör något fel.

lycka till!
BellaJohansson 2012-07-08 19:42 ! Citera #
Ja det är värt det om man har råd.. Tycker dock att det är illa att det ska behöva kosta så här mkt pengar eftersom det utesluter många många som inte kan köra privat utan är helt hänvisade till trafikskolorna...
mvh :x

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest