Provet

sofia 2012-05-26 23:13 ! Citera #
Klarar man sig på Körkorsonline gratis fråger eller ska man köpa 1000 frågerna?
Hur är frågerna formulerade? :)
miccan 2012-05-28 15:00 ! Citera #
Tror inte att du klarar dej med dem gratisfrågorna,jag har varierat mej på hela nätet,finns massa gratis,men det är värt att köpa oxå...
macinnes 2012-05-29 18:38 ! Citera #
Jag har klarat provet enbart på denna sida, att du köper dig in här!
Anledning till att du kuggar i boken sen via teoriprovet är att du vet svaret men har svårt att FÖRSTÅ det.

teoriprovet samma sak! Via denna sida förstår du (LÄTTARE) att se svaren på provet,

Teoriprovet är detsamma att du MÅSTE förstå varför det är så.
sen är vissa prov här liknande som provet och det finns en anledning till varför dom tar betalt.

Betala , plugga lyckas!
Gäst 2012-05-31 12:46 ! Citera #
sofia
Klarar man sig på Körkorsonline gratis fråger eller ska man köpa 1000 frågerna?
Hur är frågerna formulerade? :)

Om man klarar sig på gratisfrågorna eller inte beror helt på vad du gör utöver dem. Det räcker ju naturligtvis inte att göra bara dem och inte plugga alls utöver det, men det gäller de 1000 frågorna man köper med. Har du en bok som du läser ordentligt och kanske kompletterar med lite teori här så måste du inte göra några tester alls. Det testerna är bra för är att ju just att testa dina kunskaper, så du vet vad du behöver läsa mer av i boken. Sen är testerna här utformade ungefär som trafikverkets prov, så det kan absolut vara ett bra sätt att förbereda sig. Använder du frågorna här så övar du dessutom på att använda kunskapen du fått från boken, så det inte bara blir en memorerad text, utan kunskap som du kan applicera på olika situationer. Jag kan varmt rekommendera att du köper de 1000 frågorna (jag klarade provet med 64 poäng av 65 på första försöket och kände verkligen att jag hade haft nytta av testerna här), men det är inget måste för att klara provet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
3
I dag 09:43
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov