Start > Körkortsforum > Boka om teoriprov innan eller …

Boka om teoriprov innan eller efter uppkörning?

Derp 2012-05-17 12:56 ! Citera #
Hejsan!

kuggade teoriprovet... fick 4 fel för mycket.
Men man måste boka om det 3 dagar efter provet. Är det kunskapsprovet eller körprovet de åsyftar?
För det går typ inte boka om det nu. Och körprovet är om nästan 2 veckor.

Tacksam för snabbt svar!
killer 2012-05-17 13:39 ! Citera #
Du kan boka ett nytt teoriprov ’’EFTER’’ du har gjort ditt körprov. Inte innan.

Konstigt att du fick uppkörning 2 veckor efter din teori - men jag antar att det är ganska vanligt nu när det är
sommarperiod och ganska så fullt med tider.
Derp 2012-05-17 13:41 ! Citera #
Tack för svar!
Jo, det blev så den veckan. Först skulle jag ha 1 vecka emellan. Men så bokade jag om för att de strulade till sig.

Men jag antar att det går lika bra det.
killer 2012-05-17 13:48 ! Citera #
Nu vet jag inte om detta går.. Men kan ge ett förslag ;

Ring varje dag till transportstyrelsen och fråga om tidigare uppkörning. De lär ju komma avbokningar ?


Jag vet inte om det är möjligt - men jag vet att teorin går att skjuta fram, jag har själv ett godkänt körprov sedan 11 April
och kuggade teorin i Lördags med 51 poäng. Så jag skyndar mig med tider just nu..
killer 2012-05-17 13:54 ! Citera #
Förövrigt hade jag teoritid 7;e Juni eller något - men med hjälp av att jag ringde varje dag så fick jag tid 1;a Juni. Ska försöka fixa till 26, 27;e Maj eller något.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov