Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

sadman 2012-05-16 16:11 ! Citera #
Hej

Vill bara säga att jag gjorde teoriprovet idag och det enda jag gjorde var frågorna här på sidan och läst igenom boken 2 gånger. GFick 60/65 men det kändes som jag inte kunde nåt egentligen.

Lycka till och vill säga grym sida och plugga på :)
killer 2012-05-16 16:29 ! Citera #
Sadman ;


Grattis till att du klarade det. Tyvärr så är alla människor olika, så att plugga på denna sida och läsa boken 10 gånger kanske inte räcker för vissa - medans att läsa teorin här 1 gång kanske räcker för dig. Vissa klarar teorin genom att skumläsa boken 1 gång. Sen handlar det liite om tur ändå.


Jag kuggade i Lördags med 51 poäng, har ett nytt teoriprov den 1;a Juni. Ringer varje dag om tidigare tider.. Uppkörningen går ut 13;e Juni.
Micke78 2012-05-16 19:48 ! Citera #
sadman
Hej

Vill bara säga att jag gjorde teoriprovet idag och det enda jag gjorde var frågorna här på sidan och läst igenom boken 2 gånger. GFick 60/65 men det kändes som jag inte kunde nåt egentligen.

Lycka till och vill säga grym sida och plugga på :)


Sadman:
Då låter det som du har haft en himla tur om du fick 60/65 rätt fast du inte förstog nått.
Måste då fråga dig om vad DU tyckte om det riktiga provet, var uppläggningen lik den som finns här på körkortonline? Jag pluggar annars på samma sätt som du, det vill säga via denna sida(körkortonline) och körkortsboken. Ett stort grattis för att du grejade provet !
Gäst 2012-05-16 21:05 ! Citera #
Killer:
inte kul och höra men jag tänk så på frågorna att jag tog det mest logiska och utan utgick bara från det :) lycka till

Micke78:
frågorna var lite mer detaljerade men de va i grunden lika. Vissa frågor var svåra men typ 70% var ungefär det vanliga med skyltar, väjningsplikt mm. Lycka till om dunu ska göra det :)
Micke78 2012-05-16 21:41 ! Citera #
Gäst
Killer:
inte kul och höra men jag tänk så på frågorna att jag tog det mest logiska och utan utgick bara från det :) lycka till

Micke78:
frågorna var lite mer detaljerade men de va i grunden lika. Vissa frågor var svåra men typ 70% var ungefär det vanliga med skyltar, väjningsplikt mm. Lycka till om dunu ska göra det :)


Tack för svaret!
Jodå jag ska göra det riktiga provet så småningom, men vill läsa på lite till innan man sätter sig vid datan och skriver det riktiga testet. Vill verkligen inte misslyckas och vara tvungen att göra om det :)
Känns bra att veta att frågorna var snarlika som dom som finns här, vissa skriver nämligen att deras frågor inte alls ser ut eller påminner om frågorna som finns här, medans andra skriver att det ser exakt likadant ut. Så det är bra att kolla runt lite med folk som använder denna sida om vad dom tycker.
Har du uppkörningen kvar nu eller har du grejat den med?
Gäst 2012-05-16 23:02 ! Citera #
Hihi sant :)
uppkörningen e på måndag men har så sjukt mkt problem med accelerationen påpåfart till motorväg och kolla runt i korsningar men hoppas att jag grejar det :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest