Start > Körkortsforum > Ringa transportstyrelsen

Ringa transportstyrelsen

kllr 2012-05-16 12:33 ! Citera #
Någon som vet vad det kostar att ringa till Transsportstyrelsen? Jag ringer varje dag flera gånger och väntar länge i telefonen pga väntetiderna. Ringer med hemtelefonen.

Kommer det komma en fet telefonräkning eller är det billigt att ringa hit? Hittade inget info på deras hemsida.
Gäst 2012-05-16 15:28 ! Citera #
kllr
Någon som vet vad det kostar att ringa till Transsportstyrelsen? Jag ringer varje dag flera gånger och väntar länge i telefonen pga väntetiderna. Ringer med hemtelefonen.

Kommer det komma en fet telefonräkning eller är det billigt att ringa hit? Hittade inget info på deras hemsida.

http://transportstyrelsen.se/sv/Kontakta-oss/Vaxel-och-kundtjanster/

Priset för att ringa våra 0771-nummer beror på vilken sorts abonnemang och operatör du har valt.

0771-nummer brukar debiteras som lokalsamtal, men det vet din operatör bäst.
Gäst 2012-06-12 16:45 ! Citera #
0771-nummer kostar lika mycket att ringa som vanliga telefonsamtal. Själv ringer man runt 30-40 gånger per dag. ”Inga lediga platser i vårt kösystem” = :x :?
Gäst 2012-06-13 19:52 ! Citera #
”Just nu är det många som ringer och alla våra köplatser är upptagna, var god försök igen senare, pip”

(Trafikverket & Transportsstyrelsen )

Tur att man slipper ringa dom på ett tag nu.-
Elin88 2012-06-17 11:36 ! Citera #
Det är bara att ringa. Jag ringde kanske 20 gånger och kom fram 4 gånger (4 gånger för att jag va tungen att byta datum hela tiden) :o
Men ge inte upp! Ring 2 min efter de har sagt att det inte finns någon ledig plats..Man kommer fram jag lovar!
Bjurre 2012-08-08 15:58 ! Citera #
Elin88
Det är bara att ringa. Jag ringde kanske 20 gånger och kom fram 4 gånger (4 gånger för att jag va tungen att byta datum hela tiden) :o
Men ge inte upp! Ring 2 min efter de har sagt att det inte finns någon ledig plats..Man kommer fram jag lovar!

Ska du byta datum för prov så hoppas jag inte att du ringde Transportstyrelsen :)
När det gäller prov är det Trafikverket du ska ringa.
Ska man ta körkort så har Transportstyrelsen enbart hand om körkortstillstånd, handledarskap och tillverkning av körkort. Gäller det teoriprov och uppkörning så ska man vända sig till Trafikverket.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor