Start > Körkortsforum > Kontroll uppkörning!

Kontroll uppkörning!

Miriam 2009-05-29 12:55 ! Citera #
Jag går till en körskola där jag har en kontrolluppkörning (en lektion som ska vara precis som en uppkörning) med min körskolelärare innan jag gör den riktiga uppkörningen. Förutom detta vill de att jag ska göra en kontrolluppkörning även med en av deras andra körskolelärare. Är detta vanligt ? Själv tycker jag att det verkar märkligt att behöva ha två kontrolluppkörningar innan de bokar en riktig uppkörning för mig och dyrt blir det med! :?
Ellet 2009-05-29 16:12 ! Citera #
På min skola har de samma system. Bokar uppkörningen efter att man kört med en annan lärare och kör sedan en lektion precis före uppkörningen. Tycker det känns bra med den precis före men den andra kunde kvitta. :)
Miriam 2009-06-01 09:11 ! Citera #
Ellet
På min skola har de samma system. Bokar uppkörningen efter att man kört med en annan lärare och kör sedan en lektion precis före uppkörningen. Tycker det känns bra med den precis före men den andra kunde kvitta. :)


...vi kanske går på samma körskola... ;)
Gäst 2009-06-02 17:07 ! Citera #
Det är bara för att de vill se om den andra lärarna tycker att du är redo, så inte din handledare släpper dig förtidigt! Det kan vara något som din handledare missat att gåigenom eller något liknande. Lycka till! :D
Hanna 2009-06-06 21:30 ! Citera #
Jag har uppkörning nästa vecka. i förrfgår när ja kom till skolan va min vanliga lärare inte där, så ja fick köra med en vikare, och detta är då näst sista gpngen ja kör på körskolan innan UK. Han klagade på AAAAAALLLT kändes de som. De va inte kul alls, när de va saker min lärare aldirg påpekat att ja skulle va dålig på .

Men de e nog bra att ha nån annan innan man kör upp som kanske kan sticka in nån sista tips och så som ens egen lärare missat!

Wish me luck ...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo