Kostnad för halkbanan?
Jag ska göra halkbanan imorgon och är lite osäker på priset.Jag tänkte ta med tvåtusen, eftersom man ska betala avgiften för halkbanan i kontanter men jag vet inte om det kanske är för lite. Hur mycket brukar halkbanan kosta, för er som gjort denn eller ska göra den?
Halkbanan du ska till har säkert en webbplats du kan besöka, där all information finns tillgänglig.
Kostade 1800 för mig.
Jag ska göra halkbanan imorgon och är lite osäker på priset.Jag tänkte ta med tvåtusen, eftersom man ska betala avgiften för halkbanan i kontanter men jag vet inte om det kanske är för lite. Hur mycket brukar halkbanan kosta, för er som gjort denn eller ska göra den?
Det borde räcka med 2000 kr tycker jag. Kostar det mer än så är det rent hyckleri. Jag betalade själv 1800kr och det var mycket även det. Men med tanke på att det är normalt pris så är det bara att acceptera. Vad gör man inte för körkortet
MVH
Jag betalade själv 1650kr för halkbanan då var det via körskolan.
slå en pling till stället du öskar och köra halkan på och fråga för det varierar från ställe till ställe.
lycka till !
Halkbanan kostade för mig 1700 kr, och det var väldigt värt pengarna.
För mig kostade halkan 1900, och då ingick en lektion i hur man gör flyande- och accelererande omkörningar. Vi var fyra elever i en bil och alla testade på innan vi åkte till halkbanan.
När jag gjorde det (år 2004) kostade det 500 kronor :P
Halkbannar kostar mig 2800kr
2190 kr, bokade direkt på Gillingebanans hemsida. Verkar vara högre pris kvällstid.
Senaste foruminläggen
Rubrik
Teoribok 2025
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025