Start > Körkortsforum > Rädd för teoriprovet

Rädd för teoriprovet

Gäst 2012-05-14 14:44 ! Citera #
Jag har pluggat lite på frågorna som finns i teoriböckerna moch jag har :? vågat mig på några av frågorna man får av STR som man ska logga in och svara på. Jag har hört att de frågorna ska vara rätt så lika de som man får på teoriprovet men för någon orsak är jag helt inställd på att Det kommer vara tusen gånger svårare på det riktiga provet. Det kanske är för att jag är van vid att prov generellt alltid är svårarre än det man pluggat på. Är frågorna på teorin svåra eller blir det typ samma som frågorna man får?
Micke78 2012-05-14 15:53 ! Citera #
Uppläggningen av frågorna ska tydligen vara lite annorlunda, men förstår man bara innerbörden med alla regler och skyltar samt att du tittar noga på varje fråga och studerar bilderna så kan du greja det utan problem.
Lycka till !
Gäst 2012-05-14 19:33 ! Citera #
Micke78
Uppläggningen av frågorna ska tydligen vara lite annorlunda, men förstår man bara innerbörden med alla regler och skyltar samt att du tittar noga på varje fråga och studerar bilderna så kan du greja det utan problem.
Lycka till !


Okej, det går säkert bra då, tack så mycket! :D
Gäst 2012-05-15 14:02 ! Citera #
lolosan
Micke78
Uppläggningen av frågorna ska tydligen vara lite annorlunda, men förstår man bara innerbörden med alla regler och skyltar samt att du tittar noga på varje fråga och studerar bilderna så kan du greja det utan problem.
Lycka till !


Okej, det går säkert bra då, tack så mycket! :D


Det ser exakt likadant ut som på TEO Trafikskola. Jag pluggade genom STR:s frågor och boken o fick 56rätt
Micke78 2012-05-15 15:14 ! Citera #
Gäst
lolosan
Micke78
Uppläggningen av frågorna ska tydligen vara lite annorlunda, men förstår man bara innerbörden med alla regler och skyltar samt att du tittar noga på varje fråga och studerar bilderna så kan du greja det utan problem.
Lycka till !


Okej, det går säkert bra då, tack så mycket! :D


Det ser exakt likadant ut som på TEO Trafikskola. Jag pluggade genom STR:s frågor och boken o fick 56rätt


Många säger olika saker om hur det ser ut, en del säger att det ser ut som det gör här på körkortonline. Medans andra säger att det ser ut som TEO Trafikskola. Men jag hoppas på att jag kommer att tycka att det ser ut som det gör här på körkortonline då jag inte använder TEO då jag har hört att det ska vara sämre..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov