Start > Körkortsforum > CE teori?

CE teori?

Gäst 2012-05-12 15:18 ! Citera #
Är det någon här som har skrivit CE teori och som vet ungefär vilka frågor det brukar komma?
kurdo 2018-07-05 15:38 ! Citera #
Hej jag är intresserad ce körkort och tänka fråga , va ska göra i börja
Gäst 2018-07-05 17:00 ! Citera #
Om du har skrivit teoriprovet för C så tillkommer bara lite extra frågor gällande släp och säkerheten inom det området.

Till Kurdo:
Du kan börja med att skaffa ett förarkort och övningskörningstillstånd, och sedan är det bara att börja ta körlektioner.
Eller om du är arbetslös så kan du be din arbetsförmedling om hjälp då dom kan ställa upp med att betala hela din lastbilsutbildning.
Gäst2 2019-05-17 10:35 ! Citera #
Gäst 2018-07-05
Om du har skrivit teoriprovet för C så tillkommer bara lite extra frågor gällande släp och säkerheten inom det området.

Till Kurdo:
Du kan börja med att skaffa ett förarkort och övningskörningstillstånd, och sedan är det bara att börja ta körlektioner.
Eller om du är arbetslös så kan du be din arbetsförmedling om hjälp då dom kan ställa upp med att betala hela din lastbilsutbildning.
Denna information stämde när ”gäst” skrev hans/hennes inlägg..
Arbetsförmedlingen brukade betala för lastbilsutbildning, men nu när det är stormigt inom AF och pengar ska sparas så är det inte alls lika säkert att AF på alla orter är lika intresserade att betala för en sådan utbildning.
Men är ni intresserade av att ta lastbilskörkort, och om ni är arbetslösa, så prata omgående med eran Arbetsförmedling!
Gäst 2019-06-19 19:41 ! Citera #
Jag går på ya ang ce kortet så kan jag säga så mycket att det kommer att försvinna.
Jag tog kontakt med min handläggare på af ang detta jag fick det och dem som börjar nu får inte ta e kortet för af ska spara pengar.
Jag bor i Skåne
Garo 2022-06-11 09:21 ! Citera #
Ce teori
Gäst 2022-06-11 23:36 ! Citera #
Garo 2022-06-11
Ce teori
Har du redan c är det enkelt att ta ce!
Kari 2023-10-11 19:06 ! Citera #
Det är mycket B - körkort Frågor
har C ska göra om CE

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov