Start > Körkortsforum > Körkort!

Körkort!

Svetlana 2012-05-04 09:00 ! Citera #
Stor tack till alla på Bellevue Trafikskola i Göteborg för all hjälp till att ta mitt körkort. Alla har varit till stor hjälp och jag är jätte nöjd! :)
Gäst 2012-05-17 10:54 ! Citera #
Grattis till körkortet, var det din första uppkörning?

Ska själv snart köra upp, har du några råd?
Kugglotta 2012-05-20 21:57 ! Citera #
Körde du på hisingen elr möndal och för vem?
Berra 2012-06-07 00:01 ! Citera #
Bellevy?? Är det intre där den däringa snubben jobbar som mutade uppkörningsläraren??
Gäst 2012-06-07 19:29 ! Citera #
Grattis till körkortet!

Är själv nyfiken på hur likt teoriprovet är jämfört med de onlinetester som man får öva på? Likt dreten ska jag köra upp snart och tar också emot tips på uppkörning.

Om du har kört upp i Göteborg är jag också nyfiken på vad ni som kör i Göteborg tycker om spårvagnar och så vid körningen (då jag själv endast varit där på besök och inte i bil), har alltid funderat på det när jag ser bilderna på spårvagnar i körkortsboken.
Gäst 2012-06-12 10:21 ! Citera #
Siwa
Grattis till körkortet!

Är själv nyfiken på hur likt teoriprovet är jämfört med de onlinetester som man får öva på? Likt dreten ska jag köra upp snart och tar också emot tips på uppkörning.

Om du har kört upp i Göteborg är jag också nyfiken på vad ni som kör i Göteborg tycker om spårvagnar och så vid körningen (då jag själv endast varit där på besök och inte i bil), har alltid funderat på det när jag ser bilderna på spårvagnar i körkortsboken.