Start > Körkortsforum > Körkort!

Körkort!

Svetlana 2012-05-04 09:00 ! Citera #
Stor tack till alla på Bellevue Trafikskola i Göteborg för all hjälp till att ta mitt körkort. Alla har varit till stor hjälp och jag är jätte nöjd! :)
Gäst 2012-05-17 10:54 ! Citera #
Grattis till körkortet, var det din första uppkörning?

Ska själv snart köra upp, har du några råd?
Kugglotta 2012-05-20 21:57 ! Citera #
Körde du på hisingen elr möndal och för vem?
Berra 2012-06-07 00:01 ! Citera #
Bellevy?? Är det intre där den däringa snubben jobbar som mutade uppkörningsläraren??
Gäst 2012-06-07 19:29 ! Citera #
Grattis till körkortet!

Är själv nyfiken på hur likt teoriprovet är jämfört med de onlinetester som man får öva på? Likt dreten ska jag köra upp snart och tar också emot tips på uppkörning.

Om du har kört upp i Göteborg är jag också nyfiken på vad ni som kör i Göteborg tycker om spårvagnar och så vid körningen (då jag själv endast varit där på besök och inte i bil), har alltid funderat på det när jag ser bilderna på spårvagnar i körkortsboken.
Gäst 2012-06-12 10:21 ! Citera #
Siwa
Grattis till körkortet!

Är själv nyfiken på hur likt teoriprovet är jämfört med de onlinetester som man får öva på? Likt dreten ska jag köra upp snart och tar också emot tips på uppkörning.

Om du har kört upp i Göteborg är jag också nyfiken på vad ni som kör i Göteborg tycker om spårvagnar och så vid körningen (då jag själv endast varit där på besök och inte i bil), har alltid funderat på det när jag ser bilderna på spårvagnar i körkortsboken.

Jag har kört i Göteborg (inte på själva uppkörningen, men både före och efter den) och jag kan inte påstå att jag har upplevt spårvagnarna som något bekymmer. De är där de är, precis som alla andra fordon i trafiken. Liksom med bussar så får man väl tänka på gående som kanske springer över vägen där det inte finns övergångsställen, för att de absolut måste hinna med vagnen eller folk som går av vid hållplatserna. Sen får man ju se till att inte bli stående på spåren, men det gäller ju all trafik - att man inte ska stå i vägen för dem.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor