Start > Körkortsforum > [Lokalt] Uppkörning i Hallsber…

[Lokalt] Uppkörning i Hallsberg?

Jokerstyle 2009-05-27 20:25 ! Citera #
Hejsan, undrar ifall det är någon som kört upp i Hallsberg nyligen, har nämligen en uppkörning överhängande och är lite nyfiken på vilka rutter ni fick ta, vilka övningar ni fick göra m.m.
Och självklart - Hoppas det gick bra för er :)

MVH Jimmy
Driver 2009-06-16 13:32 ! Citera #
Det undrar jag också... eller har du kört upp nu? tips att ge...? Please? ,)
Jokerstyle 2009-07-04 10:38 ! Citera #
Hallå, körde upp för tre dagar sen och klarade det :)
Man utgår (alltid?) ifrån parkeringen vid bilprovningen bakom Lidl.
Jag fick börja med en säkerhetskontroll under motorhuven, och sen frågade hon om jag visste vart Kumla låg. Eftersom jag visste det så var det bara att börja åka åt kumlahållet, jag fortsatte ända fram till byrstakorset (Brandstationen) innan jag fick svänga vänster in på motorvägen åt Hallsbergshållet igen.
Svängde av motorvägen emot Askersund/Brändåsen/McDonalds och fick göra parkeringen på Statoil-macken.
Efter att ha fortsatt åt Askersundshållet i nån kilometer eller två till så fick jag göra en högersväng emot Hallsberg C, och när jag började komma tillbaks till själva hallsbergsområdet så fick jag svänga av från huvudleden och backa runt gathörn.
Vi tog en sista tur genom torget (Glöm för guds skull inte bort att köra långsamt nog där, samt att kolla under bilar efter gångare) och körde sen tillbaks till bilprovningen där hon sa att jag hade klarat det.
Good times, Good times
Anderson 2009-07-04 12:03 ! Citera #
Tjo, jag har uppkörning nu på torsdag i Hallsberg och jag har aldrig varit där tidigare, så jag tänkte att man kunde kolla upp lite med er här om hur trafiken och vägarna ser ut i Hallsberg. Är det många enkelriktade vägar? tung trafik, även om det är en ganska liten stad? krångliga korsningar och sånt, jag skulle verkligen uppskatta lite svar :D Och tipsen som Jokerstyle kom med blir riktigt bra att lägga på minnet
Gäst 2009-07-04 12:04 ! Citera #
Just ja, grattis Jokerstyle :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest