Start > Körkortsforum > Prov imon, men kommer aldrig k…

Prov imon, men kommer aldrig klara det! :cry:

killer 2012-04-26 15:26 ! Citera #
Proxy ; Grattis!! Jag har teoriprovet imorgon kl 10;00 . Ska försöka maximera min logik och klara det här.
Proxy 2012-04-26 15:35 ! Citera #
killer
Proxy ; Grattis!! Jag har teoriprovet imorgon kl 10;00 . Ska försöka maximera min logik och klara det här.

Tack så mycket! Lycka till, jag vet att du kommer klara =) Lätt som attans. Skit i Red Bull, gå in i provsalen i Chill-mode och bara glid igenom provet. Se det som ett vanligt test från TEO/Körkortonline/STR istället för ”slutexamen”. :lol: :D
killer 2012-04-26 15:53 ! Citera #
Proxy ; Hoppas :) Jag brukar markera en fråga om jag tänker på den mer än 2 minuter, det kanske är bättre att svara direkt och tänka i 3-4 minuter istället. För när man är klar med provet och går tillbaka innan man rättat så ser man att man har massor med frågor markerade - och då kanske man svarar helt fel p.g.a stress - på en fråga man egentligen kan.

Nu är jag ingen direkt nybörjare på att skriva teori, har gjort det ett antal gånger förut som du säkert sett här =) men nyttigt med tips!
Gäst 2012-04-27 14:37 ! Citera #
Jacob93

Var frågorna som du fick likadana med de frågor som finns här på Körkortonline? Var de svårare eller lättare än Körkortonlines frågor? Kommer du ihåg någon fråga som var lite knepig som du kanske vill dela med dig? :)

Jag tyckte att frågorna på korkortonline och de hos trafikverket var uppbyggda på samma sätt, men att det var fler frågor här som handlade om mindre detaljer, medan det kändes lite mer allmänt hos trafikverket. Tycker att det många gånger var svårare här än när jag gjorde det riktiga provet. Men det var väldigt bra träning att göra testerna här. Då är man beredd på hur det fungerar på trafikverket :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I dag 12:06
3
I dag 09:43
1
I går 22:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor