Prov imon, men kommer aldrig klara det! :cry:
Hallå!
Imorgon klockan 10 ska jag skriva upp för andra gången, jag fick i måndags 45 av 65 på provet och tog en ny tid imorgon..
Jag sitter och gör teoriproven på tid här på denna sidan och kruxet är att jag hamnar på icke godkänd 9 av 10 gånger om man säger så! brukar bli mellan 47-51.. så vad tror ni om att? med tanke på tiden är det väl bara att fortsätta att köra på till 12 tiden inatt och sedan gå upp runt 8 imorgon och äta stadig frukost och bege mig mot ”helvetet” och be för att jag har gud med mig..
ev sista minuten tips är alltså guld värt!!
Anledningen till att jag stressar med att är just att jag verkligen MÅSTE ha det så fort som möjligt, mister delvis mitt sommarjobb om jag inte kan garantera jag har bilkörkort inom en väldigt snar framtid
Känner att tiden stressar mig som fan på provet
mvh
Hej calle! Jag tycker du bokade ditt 2;a teoriprov extremt för tidigt, du menar att du gjorde ett teoriprov i måndags och bokat om 1 till 2 dagar efter, trots att du fick 45? Ja du, visserligen så är inte proven här eller STRS egna frågor avgörande om man klarar ett prov eller ej, men det är en god bit på vägen - men en 59-60 bör du nog få på alla faser minst - 64 är godkänt. Viktigaste är dock att rätta och gå igenom alla fel, och lära dig samtidigt. Känner samma stress som dig, jag har själv haft det väldigt jobbigt - klarade uppkörningen för 1 vecka sedan ungefär på 6;e försöket, kuggade dock teorin 2 dagar innan så bokade om teoriprov som är nu den 27:e på fredagen..
Om du kuggar igen, boka inte för tidigt. Se till att få godkänt på faserna på övningsfrågorna. Själv är jag rädd att jag inte hinner klara teorin på 2 månaderna, då måste jag ju göra om allt. Kommer definitivt göra allt i alla fall för att boka hela tiden och plugga samtidigt, kan åka till andra småstäder om det behövs. Jag vet inte hur det har gått med din uppkörning.
Jag har teoriprov imorgon 12.30
Pluggat i en vecka nu, endast STRs tester och Körkortsboken till hjälp. Tycker det är en bra kombination då STRs tester är baserad på boken. Ifall man får fel på någon fråga är det lätt att hitta i boken =)
Lycka till!
Lycka till Proxy! 1 vecka låter lite - men det beror på från person till person - jag hoppas att du klarar det.
Jag har själv teoriprov dagen efter dig, klarar jag det får jag körkortet
Blir svårt med tider om jag missar denna teoriprov också, jag är otänkbart nervös för att missa teorin inom 2 månader.
Avbokningar är dock ganska så vanliga, sen så kan jag tänka mig åka ner till någon stad nära Stockholm också om de nu skulle vara så att det finns tid där, nemas problemas. Jag vill bara få allting överstökat inom 2 månaderna
Lycka till Proxy! 1 vecka låter lite - men det beror på från person till person - jag hoppas att du klarar det.
Jag har själv teoriprov dagen efter dig, klarar jag det får jag körkortet
Tack, detsamma!
Jo, en vecka kan låta lite, hahaha. Skummar igenom teorin på denna sidan och sen får jag låta logiken sköta allt imorgon.
Red Bull är ett måste. Får man ta med sig dricka till provsalen?
Jo visst, varför inte egentligen. Kan vara värt att testa - vet folk som pluggat 1 vecka totalt och klarar. Vissa nöjer sig med att skumma igenom. Logik och självförtroende är dock något jag måste ha med mig nu på fredag! Minimera nervositeten, försöka att svara på allt och markera frågorna så lite som möjligt. Man får ha flaska vatten, mer än så vet jag inte. Alvedon och redbull innan provet är 100% för min del i alla fall - sen något lätt att äta 15-20 min innan.
Kom nyss hem från Trafikverket, klarade med 59/65. Tyckte att det var fruktansvärt enkelt. Till och med de få STR tester jag gjorde var svårare. Kändes löjligt, kan tänka mig att de 6 frågor jag fick fel på var pga att jag halvvägs tog provet mindre seriöst och klickade snabbt förbi varje fråga.
Mitt tips? Logik, allmänbildning, teorin på Körkortonline. Frågorna var väldigt lika TEO!
Uppkörning på onsdag nästa vecka.
Kom nyss hem från Trafikverket, klarade med 59/65. Tyckte att det var fruktansvärt enkelt. Till och med de få STR tester jag gjorde var svårare. Kändes löjligt, kan tänka mig att de 6 frågor jag fick fel på var pga att jag halvvägs tog provet mindre seriöst och klickade snabbt förbi varje fråga.
Mitt tips? Logik, allmänbildning, teorin på Körkortonline. Frågorna var väldigt lika TEO!
Var frågorna som du fick likadana med de frågor som finns här på Körkortonline? Var de svårare eller lättare än Körkortonlines frågor? Kommer du ihåg någon fråga som var lite knepig som du kanske vill dela med dig?
Var frågorna som du fick likadana med de frågor som finns här på Körkortonline? Var de svårare eller lättare än Körkortonlines frågor? Kommer du ihåg någon fråga som var lite knepig som du kanske vill dela med dig?
Gjorde aldrig frågorna på Körkortonline, men de är säkert bra. Jag körde STRs tester 5-6 gånger samtidigt som jag skummade igenom teoridelen på Körkortonline. Fanns inga knepiga frågor tyckte jag.
Senaste foruminläggen
Rubrik