Start > Körkortsforum > Lektioner?

Lektioner?

Gäst 2012-04-25 19:26 ! Citera #
Hej, jag undrar bara ifall det behövs lektioner för min del eftersom jag har övat mycket privat och har dessutom koll på varje moment som trafikskolor kräver. Behöver bara göra halkan och så är jag klar. Skall ja göra uppkörningen och teorin direkt eller borde jag ta lektioner? Och isåfall hur många?
Tack.
inspektörn 2012-04-25 20:09 ! Citera #
Ärligt talat! Vad vill du ha för svar?
Frågan är omöjlig att besvara, så vad är du ute efter?
Att någon säger: Visst kör upp, du klarar det! Skulle du då missa så kan du skylla på en sur inspektör för andra har minsann sagt att du kan det här!
Hur vet du att du har koll på alla moment?
Övat mycket? Hur många tusen mil?
Mitt svar är att det aldrig är fel med utbildning!
Gå till en trafikskola och låt dom avgöra!
Lycka till!
Gäst 2012-04-27 14:11 ! Citera #
Säger som inspektörn, att det är ju aldrig dumt att ta en lektion. Hur många lektioner en individ behöver kan ingen på internet svara på. Om du tror att du kan klara uppkörningen utan lektioner så är det väl upp till dig att avgöra om du vill försöka eller inte. En del klarar uppkörning på första försöket efter bara privat övningskörning, andra kuggar flera gånger trots körlektioner. Men det är som sagt aldrig dumt att utbilda sig hos en riktig lärare.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 06:14
1
I går 07:24
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov