Start > Körkortsforum > Uppkörning och teoriprov samma…

Uppkörning och teoriprov samma dag.

Antilop_ 2012-04-20 23:15 ! Citera #
Jag skall ha uppkörning den 2/5 och är sjukt nervös redan nu! Problemet är bara det att jag har teoriprovet klockan 8.00 och uppkörningen 11.15. Några av mina vänner har sagt att jag skall byta tid på teoriprovet och att jag absolut inte skall göra både teori och uppkörning samma dag då det blir jättestressigt.

Hur har det gått för er som har gjort båda samma dag? Ge mig gärna era bästa tips!!
Hade ju vart skönt att få båda avklarade samma dag men samtidigt kanske det blir för stressigt?
killer 2012-04-20 23:21 ! Citera #
Jag ser inga större nackdelar med det. Om du t.ex klarar teorin, så slipper du gå runt och stressa i dagar/vecka för att få reda på hur det kommer bli. D.v.s du får ett svar samma dag. Nackdelen är väl kanske att du kan stressa sönder dig (och om du misslyckas med teorin kanske du mår dåligt och blir automatiskt omotiverad till uppkörningen och på så sätt kuggar du) Jag har aldrig gjort proven på samma dag, men jag skulle inte ha något emot det. Dock verkar det vara lite stressigt med tiderna. MEN TRO PÅ ATT DET KOMMER GÅ BRA
Antilop_ 2012-04-20 23:53 ! Citera #
Får hoppas att jag klarar teorin då så jag får lite positiv energi inför uppkörningen. :D Är också lite nervös över hur uppstressad man kan tänkas bli. Men samtidigt så känns det bra att få båda delarna samma dag. Bara få det gjort!! Så länge jag inte misslyckas med båda delarna på samma dag så blir jag glad. Haha. Jorden går inte under om jag kuggar någon del men båda delarna hade vart lite surt... ;)
Basel 2016-09-21 20:32 ! Citera #
Had nån vet oman kunna inte göra terori prov. Kan man göra uppkörning eller Det fungerar.
Gäst 2016-09-22 14:21 ! Citera #
Basel 2016-09-21
Had nån vet oman kunna inte göra terori prov. Kan man göra uppkörning eller Det fungerar.
Du måste alltid göra ett teoriprov innan du gör ditt körprov...

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor