Start > Körkortsforum > Körkortonline.com = KLARAT TEO…

Körkortonline.com = KLARAT TEORIPROV

moolän 2012-04-17 16:04 ! Citera #
Hej!
Jag har övningskört väldigt mycket och ENDAST läst teorin här på körkortonline samt gjort alla 1000 testfrågor här. Gjorde ett test innan varje körtillfälle så ca 10 gånger.
Klarade idag teoriprovet på första försöket, 57/62 poäng!
Så den här sidan är enligt min åsikt väldigt bra, förstår du varför du svarar som du gör och inte bara memorerar bilderna kommer du klara uppskrivningen hur lätt som helst! Frågorna är likadant uppbyggda och påminner mycket om varandra. Så varva din teori på den här hemsidan med körningen så kommer det gå prima!
leprachun 2012-04-19 13:56 ! Citera #
Kul, grattis hur gick det på körningen?
PumpBolaget 2012-04-21 16:00 ! Citera #
Tack, ska också skriva upp rätt snart så skönt att veta att man kan klara av det genom att bara plugga här :)
molään 2012-04-27 18:19 ! Citera #
Klarade uppkörningen på första också! lycka till alla :)
Gäst 2012-05-03 14:07 ! Citera #
PumpBolaget
Tack, ska också skriva upp rätt snart så skönt att veta att man kan klara av det genom att bara plugga här :)


Visst kan man klara teoriprovet genom att bara plugga här. Du får ju inte frågor på precis allt du behöver kunna under teoriprovet - det är bara ett stickprov. Men det är inte dumt att ha fler källor.
Micke78 2012-05-10 17:30 ! Citera #
Jag har läst många som rekommenderar denna sida, och själv tycker jag att den är riktigt bra. Har inte skrivit det riktiga provet ännu, så jag kan inte säga om frågorna är likadana upplagda. Men har sätt att det finns dom som tycker att det ser ungefär likadant ut, medans andra tycker att det är helt annorlunda. Jag har nu gjort ett test på tid, och för 4e gången i rad fått över 91% rätt. Håller med om tidigare svarare om att förstår man bara frågan och inte bara memorerar bilderna så blir frågorna lättare. Varvar denna sida med körkortsboken och tycker det är riktigt bra för min del.
Gäst 2012-08-19 12:04 ! Citera #
Jag tyckte frågorna här var mycket klurigare än på det riktiga provet, men jag kan ju ha haft tur också :-)
Ciindbran 2012-08-19 18:58 ! Citera #
moolän
Hej!
Jag har övningskört väldigt mycket och ENDAST läst teorin här på körkortonline samt gjort alla 1000 testfrågor här. Gjorde ett test innan varje körtillfälle så ca 10 gånger.
Klarade idag teoriprovet på första försöket, 57/62 poäng!
Så den här sidan är enligt min åsikt väldigt bra, förstår du varför du svarar som du gör och inte bara memorerar bilderna kommer du klara uppskrivningen hur lätt som helst! Frågorna är likadant uppbyggda och påminner mycket om varandra. Så varva din teori på den här hemsidan med körningen så kommer det gå prima!


Jag hoppas att även jag klarar det, jag har köpt frågorna här nu 3 ggr och pluggat kategori efter kategori. Och även gjort teoritest på tid ett antal x och där ligger jag mellan 56-63 rätt!
Jag har min uppskrivning nu den 3 sep. som privatist o min uppkörning är den 5 sep. Dock tog jag väldigt sena tider till bägge. Dels så hinner jag plugga samma dag som min uppskrivning och min uppkörning tog jag så sent som 15;30, dels för att hinna varva ner och även kanske hoppas på att det är en inspektör som vill snabbt hem från allt slit på fredagen. Så h*n vill kanske bara hem och låter en bara köra ett varv eller så, (vad vet jag). Eller så kanske det till och med är en sur människa som klaga på allt och har haft en jobbig dag, Gud nåde mig då som kör upp som privatist.
Hoppes jag bara lyckas med det! =)
Gäst 2012-08-20 00:26 ! Citera #
Ciindbran
Gud nåde mig då som kör upp som privatist.


Det spelar ingen som helst roll om du är privatist eller ej.

Sen bör du ligga väldigt nära alla rätt när du gör testerna här, då du köpt paketet så pass många gånger. Först då kan du sägas vara ordenligt förberedd.
Gäst 2012-08-20 09:42 ! Citera #
prs


Det spelar ingen som helst roll om du är privatist eller ej.

Sen bör du ligga väldigt nära alla rätt när du gör testerna här, då du köpt paketet så pass många gånger. Först då kan du sägas vara ordenligt förberedd.


Du behöver inte hugga så mycket. Är småbarnsförälder och har inte all tid i världen som alla de andra har

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor