Inspektörn, jag är glad över svaret! Och nej jag tycker inte du är kaxig då jag är ödmjuk för de som har kunskapen till fullo
Jag är inte som de ”flest” (sorry om jag trampar någon på tårna) ung och tror att jag vet bäst...Ingen ”idol” sökare precis
Och inte heller skaffar jag mig nu äntligen körkort för min egen skull (kanske lite då för det skulle ju vara en otrolig känsla att få ett) utan för min familjs skull. Har en sambo som alltid är på resande fot och tre killar som är mellan 5-7 som böjat på olika sporter. Visst jag har bra kontaktnät som alla hjälper mig att skjussa hit och dit men jag känner att jag också vill kunna hjälpa till.
Så nu vill jag gärna ha hjälp av din kunskap
Kan man vara för defensiv på uppkörningen? Är rädd för att jag kan ha bli sån
Började redan för över 15 års sedan att köra (innan barnen) och då också med alla (inte lika lätt som i dag att man måste ha en godkänd handledare). Har haft körkortstillstånd i tre (eller är det fyra) olika omgångar. Körde alltid när jag fick tillfälle, men att jag aldrig fullföljde då var nog att ja aldrig la manken till med teorin, som då var krånglig i mitt tycke då flera allternativ var rätt.... Jag körde dessutom med bilskola och gjorde halkbanan och enl. de så var jag klar (om jag bara hade satsat lite mera på teorin). Idagsläget är det totalt tvärt om teorin är jag inte det minsta rädd för, kommer tom ihåg en del från förr
Men däremot så är jag lite kinkig tycker jag, lite skrajsen med åldern och i och med barnen. Kanske jag ser mer faror än de jag lärt mig..vad tror du? Förresten att jag frågade om du var bitter eller kaxig var bara för svaret jag fick i en annan fråga, men jag fattar nu varför du svara så :P Kör upp på onsdag och det är för att min körskolärare tyckte att jag var redo...men som jag är så har jag tagit sex lektioner till ändå
Bättre för många lektioner (om man nu kan få det) vill inte kugga.....En ska till jag har tagit det i smyg för sambon vill ju inte ha press på sig
Behöver en kick i baken bara jag har ju trots allt tagit 75 lektioner i bilskolor (inte alla nu dock) och kört mellan 200-300 hundar timmar privat, kanske inte borde vara osäker eller