Hej!
Jag klarade uppkörningen på första försöket men har kuggat på teoriprovet 2 ggr nu, båda gångerna var jag en poäng från godkänt... Otroligt frustrerande!!
Båda gångerna fick jag också 26/32 på trafikregler, det var det området jag hade mest fel på. Jag har pluggat som en galning, visst jag är inte 100% säker på allt men iallafall 90%. Jag kuggar på dom frågorna där det är bilder på olika trafiksituationer där det finns flera olika alternativ som alla är logiska men bara ett är rätt. Och dom här frågorna går inte att plugga sig till utan man måste ha kört mycket i trafiken för att kunna förstå situationen och svara rätt på en sån fråga, och jag har inte övningskört så mycket så det är alltså detta jag faller på, jag har helt enkelt inte den erfarenheten. Jag kan inte övningsköra mer heller eftersom han jag brukade övningsköra med är bortrest i flera månader. Jag har läst boken och gjort alla tester på min trafikskola om och om igen, får för det mesta alltid över 63 rätt. Är otroligt trött på att plugga nu men har teoriprovet igen på tisdag. Hur ska jag göra???? Och hur ska jag tänka på såna frågor jag inte förstår mig på? På vissa frågor ska man ju tänka trafiksäkerhet och i vissa regelmässigt, men hur vet man egentligen när man ska tänka så?? Vill verkligen inte kugga igen, mitt självförtroende är i båtten