Start > Körkortsforum > Samma teoriprov?

Samma teoriprov?

staar 2012-03-29 00:00 ! Citera #
Om man har gjort ett teoriprov på trafikverket och ska göra ett nytt omprov - finns det risk att man får samma prov eller likadana frågor som man fått förut? eller vet datan sedan tidigare vilka prov/frågor man gjort förra gången.
killer 2012-03-29 13:03 ! Citera #
Nej, datan vet inte vilka frågor du gjort. Jag minns inte exakt hur många frågor det finns i systemet,
men det slumpas alltid. Men visst, det finns stor risk att du får samma frågor - speciellt om du gör/gjort
provet mer än 2-3 gånger. Då börjar du känna igen frågorna.
Silencer 2012-03-30 11:33 ! Citera #
staar
Om man har gjort ett teoriprov på trafikverket och ska göra ett nytt omprov - finns det risk att man får samma prov eller likadana frågor som man fått förut? eller vet datan sedan tidigare vilka prov/frågor man gjort förra gången.


Nej du får inte samma prov vid omprovet. Det håller systemet koll på.
camycakes 2012-04-04 20:26 ! Citera #
Datorn kommer inte ihåg vilka frågor just ”du” gjort (du gör ju dom inte samma dag), men det finns ju flera 1000 frågor så jag tycker inte att du ska ”hoppas” på samma frågor. Lycka till!
Gäst 2012-04-04 21:25 ! Citera #
camycakes
Datorn kommer inte ihåg vilka frågor just ”du” gjort (du gör ju dom inte samma dag), men det finns ju flera 1000 frågor så jag tycker inte att du ska ”hoppas” på samma frågor. Lycka till!


Givetvis kan systemet ha koll på exakt vilka frågor du fått och en hel del andra data kring vilka frågor som använts den senaste tiden, för att optimera för att inte samma frågor används för ofta.
Max 2020-01-26 14:38 ! Citera #
Är det samma frågor man svarat när man ska till Trafikverket & göra teoriprov.? Är det samma frågor när man gör sina prov där.? Som på datorn på körkortonline
Eller.? Samma frågor .? Någon svara
Lastbilstjejen 2020-01-26 16:11 ! Citera #
Max 2020-01-26
Är det samma frågor man svarat när man ska till Trafikverket & göra teoriprov.? Är det samma frågor när man gör sina prov där.? Som på datorn på körkortonline
Eller.? Samma frågor .? Någon svara
Svaren är desamma, men frågorna är omformulerade för att testa dina teoretiska kunskaper..
Mohannad 2023-08-08 17:05 ! Citera #
Frågorna är bara 10% av frågorna som kommer på provet.
Jag rekommenderar starkt att läsa teorin i en annan skola för att slippa bluffen med den här skolan.
Skam, ni borde skämmas.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo