Körkortonline tillräckligt?
Räcker det att plugga på körkortonline för att klara teoriprovet?
Givetvis inte. Om ditt mål är att göra så lite som möjligt så kommer du få det svårt att klara körkortet.
Jag tänker köra på teorin (läsa igenom allt som står) och 1000 frågor på körkort online (tills jag har dom rätt, minst 80%) och läsa igenom körkortsboken en gång (och du måste ju övningsköra massa!), har visserligen haft körkort förut, men jag gjorde likadant då och det funkade. Lycka till!
För att förtydliga: Ja, det ”räcker” men BARA om du verkligen har alla rätt och förstår ”varför”.
Ja, tror att det räcker med körkortonline. Däremot kan det underlätta inlärningen att ha andra medel vid sidan om.
Körde med enbart körkortonline, klarade precis teorin med 56 poäng, på första försöket. Tveka inte, väldigt bra sida!
Struntar i att starta en egen tråd och frågar här istället. Ska in på ett teoriprov nu på Lördag, pluggar för fullt. Pluggar på allt, har dock dragit ner på datorövningarna 90%, orkar inte längre - kör enbart teoriboken. Mellan vilka sidor ska jag koncentrera mig på om jag lägga tyngd på ämnet ’’trafiksäkerhet’’ ? Just trafiksäkerhet tas ju upp så splittrat i boken, men vilka sidor/kapitel anser ni tar upp det mesta och viktigaste om ämnet? Antar att det är Avsnitt 4 ...
Jag tror inte att det bara räcker med att plugga via denna sida. Själv så använder jag mig av körkortsboken(upplaga 19) trafikmärkes häftet samt denna sida. Allt som står i boken finns inte med här och vice versa. Så jag tror att det är bra att ha olika verktyg till hjälp för att förstå vad det frågas efter, samt så kommer det bli lättare på själva teoriprovet om man har pluggat lite extra. Och man måste ju givetvis kunna förstå vad allt menas, då är det lättare att minnas än att bara plugga för ett prov. Då kanske det kommer frågor som man bara kan ha läst sig till som finns i boken, och har man inte läst den så är man rätt körd på uppskrivningen.. Men detta är min personliga åsikt, alla pluggar ju olika
Jag har tycker man åtminstone även ska göra sin körskolas tester också (om man nu går på en sådan), för det finns VÄLDIGT mycket att kunna och jag kan inte tänka mig att ALLT täcks in av frågorna på körkortonline. De klurigaste frågorna jag stött på hittills var min körskolas och jag lärde mig väldigt mycket på att göra dem.
Körde med enbart körkortonline, klarade precis teorin med 56 poäng, på första försöket. Tveka inte, väldigt bra sida!
Tja, hur mycket pluggade du, kan du kolla din statistik, vad hade du i snitt på proven efter dom 1024 frågor man köper?
Senaste foruminläggen
Rubrik