Start > Körkortsforum > Fler frågor? kan man få det?

Fler frågor? kan man få det?

natalie seppinen 2012-03-13 16:04 ! Citera #
Hej är det nån som vet om man kan få fler frågor, ex jag vill ha mer frågor i trafikregler och trafiksäkerhet, för det är mina svagaste punkter då jag har kuggat 2ggr dem senaste gångerna och det har vart väldigt långt ifrån godkänd som 40/65 samt 42/65 inte så bra :(

Jag har köpt ett paket här på 190:-, men det blir mkt upprepningar just när man kan dem.. Måste ju finnas fler eller? Eller är det bara dem asså alla dem som finns??

Tacksam för svar så snart som möjligt då jag är väldigt stressad inför provet på torsdag :/
Gäst 2012-03-13 16:27 ! Citera #
Jag kan tipsa dig om korkort.se. Jag tycker att dom har väldigt bra och varierande frågor. Dock måste man köpa minst en månad (tror jag) men då får du hur många test som helst under denna period. Och om man gör om samma test, så kommer det olika frågor, fast om liknande sak. Vilket gör att man får en större bredd på sitt lärande.
natalie seppinen 2012-03-13 16:53 ! Citera #
Hanna Berggren
Jag kan tipsa dig om korkort.se. Jag tycker att dom har väldigt bra och varierande frågor. Dock måste man köpa minst en månad (tror jag) men då får du hur många test som helst under denna period. Och om man gör om samma test, så kommer det olika frågor, fast om liknande sak. Vilket gör att man får en större bredd på sitt lärande.

jaha ok, men då ska jag genast kolla på den sidan också :) tack Hanna, hoppas jag hinner plugga in allt nu bara
Gäst 2012-03-14 09:54 ! Citera #
natalie seppinen
Hej är det nån som vet om man kan få fler frågor, ex jag vill ha mer frågor i trafikregler och trafiksäkerhet, för det är mina svagaste punkter då jag har kuggat 2ggr dem senaste gångerna och det har vart väldigt långt ifrån godkänd som 40/65 samt 42/65 inte så bra :(

Jag har köpt ett paket här på 190:-, men det blir mkt upprepningar just när man kan dem.. Måste ju finnas fler eller? Eller är det bara dem asså alla dem som finns??

Tacksam för svar så snart som möjligt då jag är väldigt stressad inför provet på torsdag :/

Om du inte får högre poäng än 40-42 av 65 så skulle jag tro att du behöver läsa mer i din teoribok. Tester är inte alls dumt när man pluggar teori, men jag skulle säga att man först lär sig teorin och sen testar sina kunskaper genom att besvara frågor. Att bara plugga genom tester ger inte tillräckligt bred kunskap.
Gäst 2012-03-19 18:40 ! Citera #
Försök även att verkligen förstå frågorna, även de du svarar rätt på kan vara bra att kolla på så det inte bara var tur eller att du kommer ihåg just den frågan

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov