Start > Körkortsforum > Att plugga till körkort samtid…

Att plugga till körkort samtidigt som högskolan!

jossi<3 2012-03-07 09:27 ! Citera #
Är det någon här som är i samma sits som mig, jag pluggar nu 150 % till civilingenjör OCH pluggar så mycket jag hinner till körkortet.

Hjälp, det är mycket pluggande med andra ord :P

Tänkte bara fråga om det är någon som har klarat av något liknande eller om ni av egna erfarenheter råder till att endast fokusera på studierna nu fram till sommaren då man endast har jobb att tänka på för övrigt eller kanske till och med är helt ledig.
Jag skulle så gärna vilja ha körkortet till sommaren då jag är trött på att vara utan. Är ju trotts allt väldigt bra att ha menar jag! :D

Så vad tror ni? Någon med egna erfarenheter av detta?

tack
Gäst 2012-03-09 03:20 ! Citera #
Oj, hade aldrig pallat det. körkort kräver mer arbete än vad man tänker. är förvånad att så pass många klarar att plugga in all teori ändå. jag har egentligen väldigt lätt för att lära mig mycket på kort tid och hade bra betyg i skolan men teorin är fasen svår alltså!! jag läste en kurs på högskolan i höstas men orkade inte plugga någon teori alls under den tiden. men om du känner att du klarar det är jag sjukt imponerad!!!
Joken 2012-03-12 21:11 ! Citera #
Jag går andra året på Naturvetenskap på gymnasiet och har det mycket stressigt nu också, jag håller också på att ta körkort och hoppas lika väl som du att jag kommer ha det innan sommaren. JAg försöker kombinera både teori, körning och allt plugg. Det går hyfsat men jag förstår vilken situation du är i alla fall (du kanske till och med har ännu mer än mig i plugget, men i alla fall liknande situation). Du skulle ju också kunna satsa på att ta körkortet en bit in på sommaren, i början/mitten på juli.Då får du i alla fall det under en del av sommarlovet och får förhoppningsvis mer tid i början av sommaren att plugga inför körkortsproven. Lycka till! :)
sewer 2012-03-15 18:23 ! Citera #