Klarar man uppkörningen med 15st körlektioner?
Jag undrar om det är möjligt att klara uppkörningen på ungefär 15 st körlektioner? har någon nu gjort det?
Ingenting är omöjligt, men jag betvivlar det! Är det bara 15 lektioner och ingen privat körning som komplement så har du ca 20 mils körning i kroppen, det är mindre än vad folk kör till och från jobbet på en vecka!!
De är sant men om trafikskolans lärare tycker att jag är redo ska man då kunna klara av det?
Tja, vart vill du komma med din frågeställning?
En proffessionell utbildare säger att du skall köra upp, men du söker andra utlåtande från en för dig okänd publik. Vem skall man lita på??
Jag har inte sett dig köra bil utan får bedöma utifrån erfarenhet, din lärare har sett dig köra och gjort sin bedömning. Jag hoppas för din skull att han har rätt och jag har fel. Lycka till!
Jag har aldrig övningskört hemma, började på körskola som nybörjare. tog 17 lektioner totalt, klarade teorin och uppkörningen på första försöket! :P
Väldigt individuellt, visst går det om du kör intensivt och visar att du VILL lära dig.
det går nog inte på 15 lektioner om du känner att du ”måste” ta körkort.
jag tog varje körlektion som en rolig utmaning, det var körlektionerna jag längtade till varje dag, och saknar faktiskt att köra på körskola haha.
jag tog varje körlektion som en rolig utmaning, det var körlektionerna jag längtade till varje dag, och saknar faktiskt att köra på körskola haha.
Jag spenderar iaf hellre de pengarna på en full tank bensin och 65 mil bilkörning istället
Senaste foruminläggen
Rubrik