Start > Körkortsforum > Om du är nervös inför..

Om du är nervös inför..

Dercie 2012-02-29 18:13 ! Citera #
..Var inte det, det är i princip omöjligt att misslyckas om du inte kommer dit alkohol eller drogpåverkad.

Det är jätteavslappnat och trevligt, du åker i en bil längs en liten bana, bromsar i en viss hastighet, gör om det ett par gånger. Du får frågan om du vill sitta upp och ner i en bil.

Woops, och där var du klar med halkutbildningen efter lite teori också, det är absolut inget att vara nervös inför, bara du har kört bil och vet hur man startar den så är det väldigt lugnt.

Lycka till med körkortet i fortsättningen :-)
Gäst 2012-03-01 12:59 ! Citera #
Jag tycker man ska vara duktig på att köra och vara i slutskedet av utbildningen innan man gör halkbanan. De som kuggar på halkbanan är de som inte följer anvisningarna samt de som inte kan köra ordentligt.
Gäst 2012-03-01 15:56 ! Citera #
Håller helt med, det är inget att vara orolig över. Och det där med att blåsa i alkoholmätaren... lite pinsamt och nu såhär i efterhand vet jag att det var dumt att oroa sig, men jag hade ätit flera chokladbitar, typ romlikör-choklad och var jättenervös att det skulle ge utslag. Men såklart gjorde det inte det! Phuuu

Från en onödigt nervös en

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest