Start > Körkortsforum > Kuggning nr 3 :’(

Kuggning nr 3 :’(

Gäst 2012-02-24 12:39 ! Citera #
Om dina misstag nu inte har med teorin att göra, så behöver du väl öva på det praktiska helt enkelt. Men du gör ju misstag och det kan du inte skylla på inspektören. Det är ditt eget fel. Så oavsett vad det är som är problemet, så behöver du ju öva.

Och det där om att man oftare klarar uppkörningen om man har god marginal på teoriprovet, det är ju statistik. Det betyder aldrig att det är omöjligt att klara uppkörningen om man har dålig marginal på teoriprovet. Det betyder bara att det är vanligare att kugga på uppkörningen om man är sämre på teorin, jämfört med om man kan teorin bättre.
Gäst 2012-02-24 14:36 ! Citera #
Asså lalliii, du tror att du kan köra men det kan du inte annars hade du fått körkort, och nej det är inte inspektörens fel det är ditt eget, acceptera det och lär dig av dina misstag. du har knappt någon erfarenhet av bilkörning jämfört med en inspektör som försörjer sig på detta. så sluta snacka skit och träna mer på att köra.
inspektörn 2012-02-24 15:22 ! Citera #
Gäst: Tack!!!!!
inspektörn 2012-02-25 07:40 ! Citera #
Lycka till!
llallii 2012-02-25 13:28 ! Citera #
inspektörn
Lycka till!

TACK!
Gäst 2012-02-25 15:10 ! Citera #
Kan inte låta bli att skratta llallii man ska ha en bra självförtroende ;) som du har kämpa på bara lycka till lyssna inte på vad andra säger använd energi att lära dig det som du har brister på
paketet 2012-02-25 16:16 ! Citera #
Wow, du är helt klart inte mogen för att ens försöka ta körkort. Jag hade 54 på teoriprovet och fick köra upp 2 gånger, men jag tog till mig av vad jag gjorde fel och tränade men framför allt tänkte på det till uppkörning nr 2. Det märks på det du skriver att i din värld är det småsaker, men ditt körprov bedöms på HELA din uppkörning. Du blir inte bara kuggad för en liten skitsak. Sen är det väldigt väldigt illa att du ser för låg hastighet, felplacering och ”någonting med blicken blablabla” som småsaker som dom ska släppa igenom dig för. Det är tre väldigt grundläggande grejer du ska klara av i trafiken.

Sluta tro att ”gubbarna” bara jävlas med dig eller att folk som skriver här är idioter. Du är inte nog mogen för att ta körkort = du får det inte.
Sen den dagen du väl får körkortet kan en kurs i hur man stavar vara i sin ordning.

PS. Boka en körlektion som är just innan uppkörningen nästa gång, då släpper nervositeten och du blir ”varm i sätet”.
Gäst 2012-02-25 21:11 ! Citera #
Llallli lycka till!! haha jag skiter i om du får körkort eller inte jag har redan :? :D
moms 2012-02-26 16:15 ! Citera #
Du är bergis en brud :)
Kuggad 2012-03-07 00:13 ! Citera #
Inspektör, efter 6 kuggningar ser jag tydligt att inspektörer måste inte ha all makt i sina händer. Nån ska kontrollera dem vid uppkörningarna oxo. Sist blev jag kuggad för att jag var ”osäker” vid en korsning. Är detta anledning att inte ge körkort?? Tänk på det oxo att dem flesta kör mycket bättre annars än på uppkörningen. Jag tror inte ett dug på inspektörers ”proffessionell” bedömning. Den är allt annat än rättviss. Kör man felfritt och blir osäker (hur fan mäter man det??? och varför i hela friden har det nånting att göra med säkerheten i trafiken??) blir man kallad för fara till andra trafikanter. Så sluta mätta mig med ordbajs om ”inte räcker”. För mycket makt är det. Systemet måste tänkas om.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor