Jag börjar bli enormt depppppiig nu! första teorin och uppkörningen gick åt helvete. nästa försöket klarade man teorin med 53 påäng och 3 kuggade uppkörningar. detta känns sjukt omöjliiiiigt! eller har jag en förbannelse över mig. ALLA korkade människor klarar körkortet och kör som idioter där ute. varför ska en sån som mig som kommer att visa respekt ute på körbanorna, varför kan körkortfanskapet inte hamna i mina händer. Jävla äckel gubbar som ska vara så extremt gnälliga och otrevliga!!!!!!
Mina fel är för låg hastighet, placering... ”samspel” sen i blicken blablabablala. men alllt annat är perfekt. varför kan man inte bara säga ”tänk på hastigheten, där ska du gasa på lite till” HUR svårt är det att gasa på? det är det enklaste en bilist kan göra. däremot svårare för å hålla maximal hastighet! varför kan dom inte se det positiva och sen att man inte är någon jävla GPS o kan alla jävla gator/motorvägar utantill kan man ju fan inte göra något åt. vet du den vägen du ska till så klart är du mer än förberedd men när man väl sitter inne i en bil, stressad till 100% och har en idiot som sitter bredvid och säger upp namnet på vägen man ska svänga in på 3 min innan så fan in i helvete att man kan bli nervös och det kan bli fel!!!!!!!!!!
AHHHHHHHH JA E SÅ ARG. ”du klarar du nästa gång” du menar 4 gången eller vafan!!!!!!!
det är alltid något som helt plötsligt trillar ner från himlen o hamnar inne i inspektörens äckel hjärna för å kuggas! den ena uppkörningen är inte den andra liiiik fastän man gör precis samma sak, i den ena ispektörens ögon är det okej men i nästas är det fel .asså döööööö eller nått.