Start > Körkortsforum > IMORGON!!

IMORGON!!

lillrosen 2012-02-19 20:09 ! Citera #
Har teoriprovet imorgon och börjar bli rejält nervös...

Har gjort alla frågor här, alla frågor på körskolan plus tre test från STR. Blir godkänd på alla, men får alltid 3-5 fel.... :x

Är risken stor att jag kuggar?????
Gäst 2012-02-19 20:15 ! Citera #
Ja, förmodligen. Eller inte. Bara du vet hur väl förberedd du är.

Om du känner att du kan ämnet, så ska det inte vara några problem. Om du däremot enbart lärt dig frågorna och dess svar, så finns det risk att du blir besviken.
lillrosen 2012-02-19 20:21 ! Citera #
Alltså när jag tittar i boken så känner jag att jag har koll på det mesta och på testen vet jag varför det ska vara ett visst svar (även om jag får fel på vissa ;) )

Men frågorna på provet, är de svårare än här/körskolans/strs?
Gäst 2012-02-19 20:37 ! Citera #
Hejsan jag förstår att du är nervös, men det kommer att gå bra var bara positiv. Jag har mitt teoriprov på onsdag. Vart är det du bor?
Jag har hört angående frågorna att dom jag har frågat har sagt att dom är likande dom som man gör på trafikskolan men att dom är lite omformulerade.
När har du uppkörning?
lillrosen 2012-02-19 20:39 ! Citera #
Jag bor strax norr om sthlm och ska göra provet på järnvägsgatan 4 tror jag det var.....

Ah okej, ja körskolans och STRs frågor var nästan likadana faktiskt, tycker dock frågorna här är enklare...

Jag har uppkörning på onsdag. Har dock inte ens hunnit bli nervös för det för teorin ligger före....
lillrosen 2012-02-19 20:41 ! Citera #
Västra Järnvägsgatan 7 var det visst...
Gäst 2012-02-19 20:43 ! Citera #
Hej
Aha du bor där jag bor i Östersund. Jag tror bara det om man är lugn och försöker inte vara så nervös så tror jag att det går bra på provet i morrn för dig. Det är så jag tänker och ska försöka tänka på onsdag.
Du kan ju skriva i morgon om hur det gick med provet och du får gärna skriva om hur frågorna var osv.
Vi kanske kan dela msn ? :D
lillrosen 2012-02-19 20:44 ! Citera #
Ja, bara ta det lugnt och läsa frågan och svaret ordentligt! Ta god tid på sig!

Jag kan skriva här imorgon ikväll hur det gick :)
Gäst 2012-02-19 20:46 ! Citera #
Hej mmm gör det, det vore snällt :D
Men du LYCKA TILL i morgon går in på sidan i morgon och kollar :D
lillrosen 2012-02-19 20:47 ! Citera #
Tack så jättemycket!! Gör så :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov