Start > Körkortsforum > Klarar man det?!

Klarar man det?!

lillrosen 2012-02-15 16:11 ! Citera #
Hallå!
Har teoriprov nu på måndag och är SKITNERVÖS!! Brukar inte alls ha svårt för att plugga in fakta, men gudars vad svårt det är! Har både frågor här och från trafikskolan... men frågorna här är MYCKET enklare. Har klarat 9 av 14 test nu med mellan 80 och 90% rätt...

Hur är teoriprovets frågor? Som här eller mer som trafiskskolornas???
Gäst 2012-02-16 07:29 ! Citera #
Försök att ta det lungt närdu ska göra provet, lättare sagt än gjort.. men nervositeten ställer till det mkt:p
ärligt talat så var teoriprovets frågor inte svårare än dem man gör på trafikskolan..
lillis09 2012-02-17 19:03 ! Citera #
Hejsan

Jag håller tummarna på att du klarar det jag har också teoriprov denna vecka men jag har på onsdag och ja ge också nervös och jag hoppas att frågorna på provet är ungefär dom som man gör på trafikskolan för när jag gör dom så har jag godkänd när jag gjort klart allt.
Gäst 2012-02-20 10:59 ! Citera #
Om det riktiga provet är lättare eller svårare hänger nog till viss del på om du har tur eller otur med vilka frågor du får. Alla prioriterar vi ju vad som är viktigt att minnas från en text man har läst. Har du tur får du mycket frågor på sånt du råkar kunna bra, har du otur kanske du får lite fler frågor kring sånt som du har tyckt var lite mindre viktigt.
Jag tyckte att det riktiga provet var lättare än testerna här. Men så fick jag bara någon enda fråga om barnsäkerhet (som jag inte har läst mycket av då jag inte har barn) och inget om statistik.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov