Synd att bli kuggad två ggr :/
men bara kämpa vidare.
jag försökte hålla mitt lugn, gjorde det, andades och det gick bra!
tycker det var lite segt att han kuggade dig för en enda liten högerregel?
tror absolut uppkörningen har mycket att göra med vilken inspektör man kör upp med, min var sjukt trevlig, pratade mest hela tiden vilket gjorde mig mindre nervös osv
tänk inte på att det är uppkörning, prata med ledaren som att du känner honom (om han är trevlig) såklart..
och om du gör fel, nöta inte och säg:”ÅHHH NEJJJ! faan vad dålig jag är, åh, det hade kunnat gå bättre!!” då fattar dom att du ändå inte är redo för det.
tex. jag fick 3 motorstopp på raken vid en lång kö mitt i stan. inombords tänkte jag: okej, kuggad...
men jag sa typ: jahaa, då blev det ett litet motorstopp här igen då, och han skrattade typ bara.
och när jag glömde svänga av första vägen vänster så sa jag bara: Kan jag ta nästa väg?
och han bara: javisst!
så liksom, kör på som om inget har hänt, tänk inte på alla moment. dom ser uppkörningen som en helhet.
Jag missade jättemycket på min uppkörning, gjorde en fail fickparkering och krånglade med växlarna hit och dit men blev ändå godkänd :p
jämfört med din missade höggerregel tänker jag på. men dom prioriterar väl vissa saker som viktiga och mindre viktiga.