Start > Körkortsforum > SNART teoriprov o uppkörning T…

SNART teoriprov o uppkörning TIPS TACK!

lillis09 2012-02-08 22:16 ! Citera #
Hej

Jag har teoriprov den 22 feb jag har förberett mig med att plugga på på körskolan på faserna dom har är där 3 -4 ggr i veckan och får godkänd på frågorna. Läser även i körkortsboken, ska börja om nu och läsa den det blir min 4 gång. Väldigt nervös inför provet eftersom många säger att dom är svåra och att dom är omformulerade så att dom inte liknar dom som är på körskolan. Någon som har nå tips?
PS: Uppkörningen dagen efter.
pems 2012-02-09 10:20 ! Citera #
Köp frågorna här på korkortonline.se och gå igenom alla frågor minst 2 gånger o läs förklaringarna extra noga på de frågor du svarar fel på!
Gäst 2012-02-10 14:14 ! Citera #
Det är viktigt att läsa frågorna och svarsalternativen noga, så du inte gör massa slarvfel. Det är ju så synd att kugga på sånt som man egentligen kan.
Men sen är det en del tur också. Jag har hört från en del att de har fått många frågor om sånt som kanske inte känns helt relevant. Själv fick jag bara en sån fråga, och det var den enda jag svarade fel på. Om du kan teorin ordentligt och läser frågorna noga så är det mesta de frågar om inte så svårt. Jag tyckte att det kändes betydligt mycket enklare än de frågorna som jag köpte här på körkortonline.

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor