Start > Körkortsforum > Kostnad på intensivkurs

Kostnad på intensivkurs

matilda 2009-12-29 15:12 ! Citera #
Hej jag är 20 år nu ja har hållt på sen ja var 18 på ottosons bil skola i örebro ja har kört över 30 lektioner ja har gjort riskutbildningen med arkohål ja har betallat över 20,000 till dom. bil skolerna lurar hella tiden dom vill att man ska bara köpa mer å mer lektioner fast det inte behövs ja har slutat på trafik skola det blev för dyrt ja ska göra halkan köra upp å teori provet privat nu. min lille bror gjorde allt privat ja tror han fick ge lite över 5,000 bara för sitt kötkort
lagunabeach 2009-12-29 21:04 ! Citera #
Jag funderar på att ta en intensivkurs. Någon som vet var man kan göra det? :) Tacksam för svar :)
Gäst 2009-12-30 21:47 ! Citera #
Rekommenderar ni intensivkurs till en som aldrig kört bil förut? Läste på en trafikskolas hemsida att ”alla kan gå intensivkurs, även dom som inte kört förut. Dock får man räkna med att de tar 1-2 veckor längre tid.” Är det så? Eller ”lär man sig mer” av att gå ”vanlig kurs”?
awet 2010-01-02 14:03 ! Citera #
Tjena grabbar jag ska börja köra privat med en snubbe som kan allt om köra bil och lära ut för snubben sj har vart bil lärare och jag vet att han tar 250kr i timmen men då undrar jag hur mycke lettioner behöver jag ta till jag känner mig redo för uppkörningen
Dianna 2010-01-02 15:46 ! Citera #
Jag kan start rekommendera www.trafikskolaninorberg.se/intensivkurs/ för den som ska körkort. Skolan är mycket trivsam, lärarna är duktiga, tiden är väl disponerad och staden är liten och lugn. Efter två veckor kan man köra bil!
Gabriel145 2010-01-15 01:22 ! Citera #
Jag har hört att det kostar 8000 kr i falun, kan detta vara sant?
mr flash 2013-11-28 08:43 ! Citera #
Smedjebackens trafikskola är mycket prisvärd.
kannon bra lärare snygga bilar bra gym.
kör 2-3 ggr om dagen pluggar resten av tiden om inte lärarna har teori
priset varierar runt 15-20
allt från boende till gym skolan finns i samma stora hus

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo