Start > Körkortsforum > Teoriprov imorn! :)

Teoriprov imorn! :)

rxr 2012-02-03 00:39 ! Citera #
Kört igenom alla frågor här 2ggr snart och får 91-97% på alla sluttest. Läst boken 1 gång (nästan, ska läsa det sista via ”bildsidorna”) och får runt 60 nu första gångerna på Trafikskolan TEO. Det jag kan sämst är miljöfrågorna på denna sidan men det är som tur var på 5 miljöfrågor på det riktiga slutprovet som tur var :)

Så vad tror ni om mina chanser? Känner mig ganska självsäker just nu, men vi får se :D
Mallan 2012-02-03 13:28 ! Citera #
Åh jag håller tummarna!
Låter ju som att du är bra förberedd!
Hör gärna av dig och meddela hur det gått och hur testet var utfört, om det är liknande frågor som här mm!
rxr 2012-02-03 13:37 ! Citera #
Fick godkännt PRECIS, alltså 52poäng. Ingen bra poäng men jag behöver iaf inte göra om det! :)
Ska du göra det snart?
Gäst 2012-02-03 14:23 ! Citera #
rxr
Fick godkännt PRECIS, alltså 52poäng. Ingen bra poäng men jag behöver iaf inte göra om det! :)
Ska du göra det snart?


Jag rekommenderar att du kollar upp de delar du missade och lär dig dem. Det är sånt som ska sitta i ryggmärgen när du väl är ute i trafiken.
rxr 2012-02-03 14:33 ! Citera #
prs
rxr
Fick godkännt PRECIS, alltså 52poäng. Ingen bra poäng men jag behöver iaf inte göra om det! :)
Ska du göra det snart?


Jag rekommenderar att du kollar upp de delar du missade och lär dig dem. Det är sånt som ska sitta i ryggmärgen när du väl är ute i trafiken.


Indeed, men de borde göra så att man kan få förklaringar på det man gjorde fel på efter teoriprovets sluttid, menmen!
Mallan 2012-02-06 08:09 ! Citera #
rxr
Fick godkännt PRECIS, alltså 52poäng. Ingen bra poäng men jag behöver iaf inte göra om det! :)
Ska du göra det snart?


Grattis!!!!

Japp snart min tur att skriva, är sjukt nervös trots att det går bra här på proven...

Har du uppkörning snart då?!?
rxr 2012-02-06 16:50 ! Citera #
Yep, imorn 8-) Ska nog gå bra det med, gäller bara att vara lugn och köra på som vanligt! Bara bevisa att man kan köra.

Lycka till, du klarar det! Fick väldigt mycket liknande frågor som dessa här på körkortonline på teorin.
Mallan 2012-02-07 07:52 ! Citera #
rxr
Yep, imorn 8-) Ska nog gå bra det med, gäller bara att vara lugn och köra på som vanligt! Bara bevisa att man kan köra.

Lycka till, du klarar det! Fick väldigt mycket liknande frågor som dessa här på körkortonline på teorin.


Vilken härlig inställning! Håller tummar och tår för dig idag ;-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor