Jag håller på bli dum i huvudet. Är 22 år och har hållt på med körkortet i ÅÅR, alla i min omgivning har tagit den.. Alla som t.o.m var 15-16 år har hunnit bli 18 och tagit den.. Folk jag känner som inte varit bosatta i sverige mer än 1 år har tagit den.. Känner mig dum, totalt värdelös.. känner mig lurad, sen vet jag att stort ansvar är hos mig själv också men jag har gått runt som en karusell i åår.. jag har kämpat men DET GÅÅR INTE !! Har en syrra som är 94;a som kommer hinna ta den före mig.. Jag kommer ta den någon gång men jag har 00000,0000 SJÄLVRESPEKT och INGEN SJÄLVFÖRTROENDE, jag blir hånad av familj och vänner och jag har betalat och SKA betala hur mycket som helst.. Folk som knappt kan språket tar den.. Nej att klaga kanske inte hjälper men jag vill ändå få detta ur mig och jag vill påpeka att gud ler inte mot alla.. och även om ja tar körkortet nu så kommer ja tycka synd om mig själv för det har tagit såå lång tid.. de kommer lixom inte vara så att ja kommer uppskatta de mer bara för att de tagit tid. känner mig enormt dum, lurad, sjuk, knäpp - ja you name it . Har teori nummer 5 om någon vecka men VÅGAR INTE !!! avbokar den antagligen och väntar ännu 1 månad.. Känner mig något enormt fast..
Har du gjort alla frågor på den här sidan? Och klarat proven? Om inte: börja med det nu. Klarar du dom här frågorna samt läser igenom körkortsboken några gånger så borde du klara det. Eftersom att du har gjort de riktiga provet så många gånger nu så vet du ju va de är för typ av frågor, alltså vet du va du ska plugga på!
Kom igen nu! Du klarar det!