Start > Körkortsforum > Tips angående teorin

Tips angående teorin

Gäst 2012-01-30 19:50 ! Citera #
Alla trafikskolor jag har kollat upp säljer endast teorimaterial som del av ett teoripaket som kostar 1500 kr. I detta ingår då böcker, 5 teorilektioner samt tester på körskolans datorer. Okej, det är väl bra, men problemet är att de inte säljer de olika delarna separat - man måste alltså antingen betala för 5 teorilektioner eller inte få något alls. Detta blev problematiskt för mig då jag pendlar till en stad 5 mil bort, och inga av tiderna för teorilektionerna fungerade.

Lösningen: Köp teorimaterialet på STR:s hemsida! Ett komplett paket med böcker kostar bara 390 kr, och då kan man komplettera med tester från t.ex. Körkortonline (kostar 190 kr). Så om man tror sig klara teorin utan lektioner så rekommenderas detta; jag betalar endast 580 kr för teorin istället för de 1500 kronorna som trafikskolan tog för teoripaketet!

Körkortsboken kan köpas här: www.str.se/Korkort/E-butik/B-behorighet/
Jag rekommenderar ”Paket 2 Körkortsboken”, som innehåller studiehäftet också.
Gäst 2012-02-07 16:58 ! Citera #
Jag rekommenderar starkt att göra datatesterna på trafikskolan!
KodeAron 2012-02-10 20:45 ! Citera #
Tack så mycket för tipsen :) Själv har jag en äldre bror som redan har en eller två böcker som jag kanske kan låna, det blir ännu billigare :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 00:37
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov