Nej vad tråkigt!
Jag hade min teori i torsdags och uppkörningen i fredags, jag är duktig på teoretiska saker så teoriprovet var jag inte sååååååå orolig för, men uppkörningen. Oh herre min skapare haha! Jag grät till och med kvällen före, inte bara för det men det var väl pga all nervositet jag känt hehe. Trodde verkligen inte att jag skulle klara det. Och visst så säger väl alla, även dom som klarar det. Men jag var så sjuuukt nervös och det kändes inte som att jag var ”kung” på att köra som dom säger att man ska tänka om sig själv på körskolan innan man bokar uppkörning, fast man är ju såklart inte kung men ja, du fattar. Man ska tro på sig själv och känna att det kommer att gå bra innan man bokar. Ja jo tjena, jag var tvungen att ta tag i det och boka så fort som möjligt eftersom jag flyttat till annan ort i början på januari pga studier. Men jag klarade fan uppkörningen och teorin, SÅ jävla lycklig! Kämpa på du bara, jag ska säga dig att jag var så otroligt nervös men jag försökte bara släppa det och glömma gubben bredvid och vara övertydlig med spegelrutiner och sånt. Sen beror det ju lite på tur och otur också, få inte så dåligt självförtroende, du kommer att klara det till sist! Ge dig fan på det, och tänk sen när du har det där jävla körkortet! Då du!