Start > Körkortsforum > VI HAR KLARAT UPPKÖRNINGEN

VI HAR KLARAT UPPKÖRNINGEN

bröderna123 2012-01-24 19:25 ! Citera #
Hej allesammans!!!! Vi har klarat våra uppkörningar och är jätte glada. GRATTIS TILL OSSS!
WIHOOWWIHOOOOW!

LYCKA TILL ALLESAMMANS! Everything is possible :D ;)
Albert 2012-01-25 02:29 ! Citera #
Grattis, kör nu lugnt och fint ute på vägarna! ;)
rollonup 2012-01-31 17:40 ! Citera #
Grattis! Kom dock ihåg att allt inte är kool lugnt nu, varje dag är en uppkörning som ni bör klara för att i största möjliga mån undvika en olycka ;)
Camilla_71 2012-01-31 19:55 ! Citera #
Hej klara både teorin o uppkörningen i går i Uppsala:::))))))
Gäst 2012-02-07 16:54 ! Citera #
Grattis! måste vara en underbar känsla
Gäst 2012-02-07 18:59 ! Citera #
Idag klarade jag äntligen uppkörnidengen!! YEEEEEEEEEEY NU HAR JAG KÖRKORT! Kämpa på alla som håller på med det, de e sååååååååååå värt de när man sitter där själv i bilen!! denna sida hjälpte mycket men det var väldigt mycket negativt i just denna tråd om uppkörningar så alla ni som klarat den borde skriva ni med! Det är inte bara misslyckande och kämpande, i slutändan kommer belöningen! Kör försiktigt allihop! :)
snartkorkort 2012-02-07 21:53 ! Citera #
Håller med om att man får en ganska negativ bild av uppkörning av det här forumet, så farligt är det ju inte! :D tog körkortet idag!
pems 2012-02-08 12:26 ! Citera #
Har också precis klarat min uppkörning i Stockholm! :D Var inte alls så farligt och jag gjorde NÄSTAN 2 små missar men det visade sig inte vara mitt fel :D Hade en väldigt sjysst instruktör! 8-)
Gäst 2012-02-09 16:09 ! Citera #
Grattis alla! :D har uppkörning 2 mars, är väldigt nervös men ska inte tänka på att det är en uppkörning utan bara en vanlig övningskörning. Hoppas det går vägen :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest