Start > Körkortsforum > Början på det hela

Början på det hela

felet 2012-01-10 12:46 ! Citera #
Hej! jag tänkte nu börja att läsa teorin till körkortet, hur värda är egentligen teorikurserna som man kan gå på på olika körskolor?
sassa 2012-01-10 18:53 ! Citera #
Hej

Ja det kan man undra, har läst igenom teorin själv på denna portal och jag tyckte den var lätt att förstå, :) så jag tror inte det blir några större problem. :)
så börja läs här först, det kan du spara massor med pengar på, plus att du kommer åt sidan från vilken data som helst, så hoppas det går bra för dig nu och önskar dig lycka till med körkortet :)
elinamanda 2012-01-15 18:30 ! Citera #
Hej!

Enligt vad jag har förstått är det inte så många som brukar gå på dessa. Jag var på min första i onsdags och sedan tränade jag hemma med bl.a. frågor här på KörkortOnline och sedan klarade jag direkt fas A&B! Det var ett jättebra komplement till att öva själv hemma för man kan fråga vilka frågor som helst till någon som verkligen kan.
Tycker du ska gå!
Gäst 2012-01-15 18:35 ! Citera #
elinamanda
Hej!

Enligt vad jag har förstått är det inte så många som brukar gå på dessa. Jag var på min första i onsdags och sedan tränade jag hemma med bl.a. frågor här på KörkortOnline och sedan klarade jag direkt fas A&B! Det var ett jättebra komplement till att öva själv hemma för man kan fråga vilka frågor som helst till någon som verkligen kan.
Tycker du ska gå!

Tycker likandat! Tråkigt att läsa boken så det är bra att gå igenom den på teorilektionerna och sedan frågorna på denna sida.
Gäst 2012-01-16 22:19 ! Citera #
Jag tror inte att teorilektionerna är något ”måste”, vissa skolor vill att man ska gå på vissa lektioner men jag tror man klarar sig rätt bra ändå
Gäst 2012-01-18 12:48 ! Citera #
Hej!

Jag gick på en teorikurs på min trafikskola. Hur mycket man får ut av det är nog individuellt, det beror väl på hur man själv lättast lär sig saker. Men jag fick inte ut något alls av kursen. Jag hade dock inte läst någon teori innan kursen, så allt var helt nytt. Jag tror att det vore bättre att läsa lite på egen hand först och sen gå en teorikurs. Det hade i alla fall varit bättre för mig.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor