Start > Körkortsforum > Hjälp! Uppkörning i Jakobsberg…

Hjälp! Uppkörning i Jakobsberg snart!

Danziish 2012-01-04 00:01 ! Citera #
Hej!

Har uppkörning i Jakobsberg snart och ska öva nu de sista lektionerna med trafikskolan i Jakobsberg... Ni som har kört upp där, skulle ni kunna ge mig tips på vilka vägar eller områden man brukar köra? Vad man ska tänka på mest... osv! Tacksam för svar!!!
pluton 2012-01-04 10:31 ! Citera #
Danziish
Hej!

Har uppkörning i Jakobsberg snart och ska öva nu de sista lektionerna med trafikskolan i Jakobsberg... Ni som har kört upp där, skulle ni kunna ge mig tips på vilka vägar eller områden man brukar köra? Vad man ska tänka på mest... osv! Tacksam för svar!!!

om du är redo för körkort så borde du inte behöva veta vart du skall åka?
Lala123 2012-01-04 13:56 ! Citera #
Jag har haft uppkörning där, kuggade dock och har nästa snart igen! Man brukar få kör mot Enköping, viksjö osv. Det är inga svåra vägar kör där runt omkring. Det kommer gå bra
Gäst 2012-03-06 17:08 ! Citera #
Körde upp där idag som privatist. Klarade det :) kan inte vägarna då jag inte är van vid det stället.

Men vi körde höger ut från parkeringen sen vänster i rondellen. Sen vidare mot motorväg, fick stanna i en backe och sen parkera. Körde i ett bostadsområde så han säkert skulle kolla om jag höll hastigheten. Sen var det till Ikea i Barkarby och sen till plantagen där jag fick vända på lämpligt sätt. Sen till den stora rondellen vid mediamark typ. Då var det tillbaka till motorvägen och tillbaka från start :) Lars hette min kontrollant, jätte trevlig :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest