Start > Körkortsforum > Uppkörning i Malmö

Uppkörning i Malmö

japonikka 2011-12-29 22:49 ! Citera #
Förbereder mig inför uppkörning i Malmö. Vilka ställen är knepiga och luriga och vad är klassiker på uppkörningen?
Någon som kört upp i Malmö med omnejd och vill berätta lite?! ;)
Gäst 2012-01-06 19:10 ! Citera #
Klassiker är staffanstorp motorväg E6 mot lund trelleborg rondellen på rosengård så du kan lista ut själv från vilka håll kan man komma till motorväg och från motorväg till malmö
sophie 2012-01-17 21:13 ! Citera #
Jag vill också gärna höra mer om upplevelser kring uppkörning i Malmö! Är jätte nervös då jag har hört att Malmö är sen svåraste staden att köra upp i!! Stämmer det? Är inspektörerna verkligen så sura Cohen stränga här? Min trafiklärare säger att Malmö är svårt och att där jag är nu hade jag nog klarat en uppkörning i Gbg men för Malmö måste jag träna mer.. Känns som mission impossible.
Gäst 2012-01-17 21:24 ! Citera #
sophie
Jag vill också gärna höra mer om upplevelser kring uppkörning i Malmö! Är jätte nervös då jag har hört att Malmö är sen svåraste staden att köra upp i!! Stämmer det? Är inspektörerna verkligen så sura Cohen stränga här? Min trafiklärare säger att Malmö är svårt och att där jag är nu hade jag nog klarat en uppkörning i Gbg men för Malmö måste jag träna mer.. Känns som mission impossible.


I Malmö godkänns 48,8% av körproven. Jämför det med Göteborg/Hisingen med 43,3%, Farsta i Stockholm med 41,2% och Södertälje med 43,2% (jag drog mitt strå till stacken och förbättrade statistiken i Södertälje genom att lyckas på första försöket). Snitt i hela landet är 54,8%.
inspektörn 2012-01-17 22:26 ! Citera #
För faaasen, fatta någon gång!!!
Statistiken på godkännande har inte med orten eller inspektörerna att göra utan aspiranternas bristande kunskaper!!!!!!!!
Det är inte ”lättare” eller ”svårare” bara för att godkännandefrekvensen är olika. Det handlar om vilken utbildning man har fått.
Som exempel kan nämnas att Göteborgs Posten hade en artikel för några år sedan där man utsåg inspektörerna i Strömstad som bland dom ”snällast” och inspektörerna i Uddevalla som bland dom mest ”elaka”. allt ”bevisat” med godkännandestatistik. Det är bara det att det är samma inspektörer som kör prov i Strömstad och Uddevalla! Skillnaden bestod i att man körde inte så många prov i Strömstad och dessutom bara trafikskoleprov från en erkänt duktig trafikskola!
Kan du köra får du körkort, kan du inte för du inget körkort!
Miroslava 2012-03-14 23:20 ! Citera #
Det är sant jag har hört så mycket om problem med att få körkort men idag jah hade uppkörning och klarade det och fick körkort om man kan köra man kommer att få körkort om man kan inte ....
Gäst 2012-03-15 12:30 ! Citera #
Undrar om du icke klarade det miroslava vad skulle du säga snälla snacka inte S::::::::: alla som klarar säger om man kan köra så kan man o är jätte stolta som du men erkänn hur många gånger körde du upp innan du fick körkort
malmö e inte svårt att klara det men det finns några inspektörer som e väldigt elaka upplevde det själv men till sist klarade jag det också
Gäst 2012-03-15 13:37 ! Citera #
Gäst
undrar om du icke klarade det miroslava vad skulle du säga snälla snacka inte S::::::::: alla som klarar säger om man kan köra så kan man o är jätte stolta som du men erkänn hur många gånger körde du upp innan du fick körkort
malmö e inte svårt att klara det men det finns några inspektörer som e väldigt elaka upplevde det själv men till sist klarade jag det också


http://sv.wikipedia.org/wiki/Interpunktion
Gäst 2012-03-15 14:59 ! Citera #
Re: Uppkörning i Malmö

Inlägg av prs » Idag, 13:37

Gäst skrev:undrar om du icke klarade det miroslava vad skulle du säga snälla snacka inte S::::::::: alla som klarar säger om man kan köra så kan man o är jätte stolta som du men erkänn hur många gånger körde du upp innan du fick körkort
malmö e inte svårt att klara det men det finns några inspektörer som e väldigt elaka upplevde det själv men till sist klarade jag det också



http://sv.wikipedia.org/wiki/Interpunktion



8-) har du inget liv ?skaffa en istället att sitta här o hjärntvätta folk .Vad gör du här om du e så duktig o har körkort sparka dig i r.... o stick härifrån
Gäst 2012-03-15 15:10 ! Citera #
Håller med dig gäst : ;) ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov