Start > Körkortsforum > Teoriprov imorgon

Teoriprov imorgon

Lala123 2011-12-26 16:57 ! Citera #
Hej har teoriprov imorgon är hur nervös som helst. Kan ni ge mig några bra tips eller typ berätta vad ni inte tänte på att träna på men som kom på provet, skulle uppskatta det jätte mycket.
Liknar svaren varandra mycket på de riktigt provet för alla säger att svaren är jätte lika varandra.

Tack i förhand
Gäst 2011-12-26 17:27 ! Citera #
Hej!

När jag gjorde mitt teoriprov liknade det frågor/svar som jag hittade på nätet. Men jag använde mig också jättemycket av Bonniers Trafikskolas startpaket. För mig skulle det vara svårt att träna alltihop dagen innan och tror att jag inte skulle klara provet. Men repetition kan ju alltid vara bra! Mina tips är som de flesta säger, djupinlärning. Du försöker förstå helheten och orsakerna bakom reglerna och att kunskaperna stannar kvar. Det var så hur jag lyckades med mitt teoriprov. Ytinlärning ska du absolut INTE använda dig utav. Mer information hittar du på https://korkortonline.se/teori/inlarning-mognad/

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov