Kuggade idag min andra uppkörning också, känner mig helt nere under isen och har lust att bara ge upp. Nog för jag får nog göra det lite ofrivilligt då pengarna är slut så jag får vänta tills jag har råd att komma igång igen. Känns bara så himla hemskt, ju mer man tänker på de två kuggningarna så känns verkligen den 1a fel och väl petig. Gjorde få misstag, hade lite problem med att hantera deras bil (kört som privatist), då de har volvo kombi och jag bara kört små Golf tidigare. Men ju längre tiden gick desto bättre kändes det och jag gjorde inga grova missar. Men fick kryssat i massor (gällde bara 2-3 saker dock och inget som kan anses som trafikfara eller liknande) och som huvudorsak till nekandet var ”ingripande” som aldrig hände!
Andra uppkörningen fick jag en trevlig man, om än ganska tystlåten för det mesta. Körde jätte bra och kändes bra nu att köra deras Volvo, smidigt och lätt kändes det. Inga missar i sikte...SEN...usel backning runt hörn...körde på en minirondell som jag upptäckte väl sent (såg faktiskt ingen varning för kommande rondell, får det vara så?) och körde sen för snabbt på ett farthinder som även här inte var markerad eller skylt som varnade för farthinder. I övrigt, mer eller mindre fläckfritt och de tyckte han också att jag körde ganska bra men de missarna man gjorde var tillräckligt för att han inte var övertygad.
Nu när man tänker efter på båda underkännanden så förstår jag 2an, lite mer uppmärksamhet och jag hade nog upptäckt rondellen och farthindret även om de inte var vidare markerade. Men den 1a känns bara surt just nu och känslan är ju att inspektörerna dömer olika. Fick smått underkänt på passering av stillastående fordon idag, gjorde exakt likadant förra gången och hade godkänt. Mer marginal och jag hade hamnat i körfältet som har riktning mot mig MED trafik på, han ville visst jag skulle korsa över med ett par hjul ändå...kändes ju inte helt tryggt tyckte jag i alla fall.