Start > Körkortsforum > Besviken till tusen...

Besviken till tusen...

Gäst 2011-12-21 11:06 ! Citera #
Jag hade uppkörning förra veckan och hade då oturen att få en mycket överlägsen och sur inspektör. Jag var otroligt nog lugn och körde lugnt och bra men blev kuggad
för att jag skulle ha åkt ca 5 km långsammare förbi en parkerad buss. Han klagade sen på allt, bröt ner mig totalt och log även när han berättade att jag inte var godkänd. Jag har nog aldrig känt mig så tillplattad i mitt liv. Min körlärare säger att jag kör bra och inte behöver fler lektioner och det känner jag själv också. Så i går skulle jag köra upp igen och hade den här gången tur och fick en mycket mänsklig och trevlig inspektör. Men då förstås var jag så spattig så jag åkte mot grönt-gult,
något jag aldrig gjort tidigare, helt idiotiskt och olikt mig. Nu känns det mycket jobbigt....vågar jag en gång till? Det har tagit lång tid för mig att känna mig säker på min körning, har tagit ca 20 lektioner. Säkert mycket beroende på att jag är så pass gammal och lite för försiktig (tant-varning!). Skulle vara bra om man kunde hitta en bra metod att lugna sina nerver innan uppkörningen, det var det som förstörde igår. Tips någon? Jag tänker inte ge upp och det kändes jätteskönt att läsa att fler har kuggat sig några gånger och går igenom samma sak. God Jul på er! :)
Gäst 2011-12-22 13:47 ! Citera #
Klart du vågar jag en gång till. Tillslut kommer du klara det. Ge inte upp!

Lycka till! :)
Tommyy 2011-12-28 17:57 ! Citera #
Låt dig inte nedslås över att en annan människa beter sig ovärdigt. Att uppkörningskontrollanten betedde sig som den gjorde torde också indikera att dennes omdöme rörande din körning ej heller är att lita på. Upp på hästen igen och visa dem!
Gäst 2012-01-16 17:23 ! Citera #
Tjohoo, i dag klarade jag äntligen uppkörningen, 3:e gången gillt!!! Ni har rätt ni som skrev det (tack!),
man skall inte ge upp, det går till slut! Lycka till alla ni som är i tagen att ta körkort. Frihet!! :D
Lala123 2012-01-16 17:57 ! Citera #
Grattis :) ! Vart hade du uppkörning någonstans?
Gäst 2012-01-16 18:04 ! Citera #
Tack! Jag körde upp i Eskilstuna.
Gäst 2012-01-16 22:14 ! Citera #
Grattis!
sophie 2012-01-17 21:10 ! Citera #
Åh vad skönt att du klarade det grattis! Vill så gärna vara i dina kläder! Ska köra upp i Malmö och är så nervös för jag har hört sådana sjuka historier om arga inspektörer i Malmö!
Fragile 2012-01-17 23:24 ! Citera #
Var inte nervös alls. Tänk bara att även om du inte klarar det så är det bara att boka, vilket är ju sant också? hehe... Jag fick körkortet förra veckan och det känns jävligt skönt kan jag säga. Kuggade dock 4 gånger innan jag fick kortet hehe, och alla gånger förutom första var det för små saker. Lycka till med körkortet jag vet hur det känns och hur stressad och nervös man kan bli men när man väl har kortet så undrar man varför man var så nervös över huvudtaget... :D
sophie 2012-01-18 19:36 ! Citera #
Fragile
Var inte nervös alls. Tänk bara att även om du inte klarar det så är det bara att boka, vilket är ju sant också? hehe... Jag fick körkortet förra veckan och det känns jävligt skönt kan jag säga. Kuggade dock 4 gånger innan jag fick kortet hehe, och alla gånger förutom första var det för små saker. Lycka till med körkortet jag vet hur det känns och hur stressad och nervös man kan bli men när man väl har kortet så undrar man varför man var så nervös över huvudtaget... :D

Tack för dina snälla ord! Nu har jag bokat den 27e. Håll tummarna för mig!! Är redan nervös- har redan kuggat en gång..:( vilken stad körde du upp i??

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor