Start > Körkortsforum > Skillnad på teoriprov?

Skillnad på teoriprov?

sarawarneryd 2011-12-15 11:33 ! Citera #
Jag undrar om någon vet om det är någon skillnad mellan proven man gör här och på körskolan mot det riktiga teoriprovet? Vore tacksam för svar :)
Tanga18 2011-12-15 12:53 ! Citera #
De frågor du gör här är mer komplicerade än vad det var på det riktiga provet, tycker jag.
Jag pluggade bara på denna sidan och Trafikskolan TEO inför mitt prov. Jag klarade provet
med 55 poäng. TEO’s slutprov ser exaxt som det riktiga provet. Så jag rekomenderar de frågor
som finns här! Läs teorin här också :)
Tanga18 2011-12-15 13:05 ! Citera #
De frågor du gör här är mer komplicerade än vad det var på det riktiga provet, tycker jag.
Jag pluggade bara på denna sidan och Trafikskolan TEO inför mitt prov. Jag klarade provet
med 55 poäng. TEO’s slutprov ser exaxt som det riktiga provet. Så jag rekomenderar de frågor
som finns här! Läs teorin här också :)
Gäst 2011-12-15 15:32 ! Citera #
Det tycker inte jag deras frågor är kanske lättare men dem är lite kluriga och formulerade på så sätt att man kan lätt svara fel
Tanga18. 2011-12-18 21:59 ! Citera #
Jag tyckte att de flesta var enkla iallafall.. vissa var väll krångliga.
Sen så är det ju inte samma frågor alla får... det var så jag tyckte iallafall!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest