Kugga:(
Hej hade uppkörnig förra veckan och blev kuggad på vändning och motorväg.
Vad får man föra anra gången man kör upp ?Får man föra samma saker som första gången?
Var nervös.
Några tips inför andra uppkörningen?
Åh stackare, jag vet hur det känns.
Jag kuggade på motorvägskörningen. På mina andra uppkörning frågade jag inspektören om han ville se påppret med vad jag hade kuggat på förra gången. Han sa att det va bäst att vi skulle se detta som om det var min första uppkörning och att han fick göra sina egna bedömningar. Alltså plockade han slumpvis ut vad jag skulle göra, så att det blir som en helt ny uppkörning. Vet inte om alla inspektörer har den inställningen. Men min hade iaf. Lycka till på din nästa uppkörning!!!
Lillakanin :Klarade du dej på din andra uppkörning? Vad gjorde du som fick dom att kugga dej på första på motorväg?
Vad för vändning var det? U-sväng eller på landsväg?
Det var en väning i ett bostadsområde me villor och när jag vände var det mellan två hus och där var det en stig som visar sig var gå och cykel väg.
Vad konstigt! De får väl inte luras sådär, be dig svänga in där när det är förbjudet.. Eller har jag missuppfattat.. bad han/hon dig vända någonstans o du svängde in där eller är jag helt ute o cyklar?
Inspektören bad mej vända på det stället och jag såg ingen skylt att man inte fick vända där. Men jag skulle inte ha kört ner där och backat runt höret.
Senaste foruminläggen
Rubrik